Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Ik denk dat ik ga vasten met die dagen of misschien heb ik een ander idee....... afwachten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

na zenne kik justekes trug von vacance, en weette wie ma gesponserde hed,nee wette dat nie. bij deze wil kik de direktie bedanke veur die schoen vacance

Mathieu

Gat gj nu ook al messen in onze rug steken en meeheulen met die van de directie. Schoon vind ik dat, eerst van ons profiteren en dan....... En je moet weten dat die sponsering van de directie ten koste is van alles wat wij hier als arm gepensioneerden moet betalen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

mor, mor sjoeke toch, hemme kik do den hiele tied aan ulder gedacht. hemme kik speciallekes meegebrocht van oep de miljaren of hoe heette dat do oek alwee, do godde vree mee kontent zen als kik da gon gebruike bij ulder. ma da meugde nie tegen de direktie vertelle want kik mocht ulder nikske meebrengen

jerryke

en Madame F wat hebt u zoal meegebracht....of is het alleen voor de heren  :crylaugh:

Mathieu

Hopelijk is het mooi wat je mee gebracht hebt maar ik,geloof het nog steeds niet. Niet dat je niets hebt mee gebracht maar dan alleen voor die die je reis gesponsord hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

hemme kik iet meegedon veur ullie te plezieren hie ee beeldeke hoe kik veur ullie da moet gon doen. da was nog mor een repetitie, kik moest da oek nog liere

Mathieu

En nu alles oké dan, zolang de directie dat maar niet ziet want dan val je zo in ongenade en ben je al je voorrechten kwijt;
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Madame F op 11 december 2009, 21:14:29
hemme kik iet meegedon veur ullie te plezieren hie ee beeldeke hoe kik veur ullie da moet gon doen. da was nog mor een repetitie, kik moest da oek nog liere
Zeg madame F, gij weet zeker niet wat zo een foto's met mijne peesmeeker doet????

Mathieu

13 december 2009, 00:13:11 #579 Laatste wijziging: 13 december 2009, 11:48:46 door Mathieu
Durf te wedden dat je die pacemaker even niet nodig gaat hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

staat die foto niet verkeerd, draai die eens om  ;D

[verwijderd door de beheerder]

Mathieu

En dan nog heel laag tegen de grond of juist boven de tafel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Jan, ik ga terug kamfer in hun koffie doen, ze worden weer bronstig! :c_bang_20:

Mathieu

vezrdorie Madame, nu heeft de directeur het nog gezien. Jij hebt toch dat verlof gesponsord gekregen , dus heeft hij een oogje op u volgens mij.  Regel dat eens snel aub.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: barabas op 13 december 2009, 12:44:17
Jan, ik ga terug kamfer in hun koffie doen, ze worden weer bronstig! :c_bang_20:
Och zwijg braske, nu heeft ze die paal toch wel op der kamer staan zeker. Misschien moeten we der eens een hond aanzetten, dan zal die wel schuiven  :LOL: