Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

janmettepet

Hahaha, da spook ligt hier te slapen op de gang, hoe is dat mogelijk!! De nacht is pas bezig.
Allee, ik zal 's rap overal een speculaaske leggen voor onze oudjes, 't is toch St. Niklaas voor iets he. En voor dat muiske zal ik er een stukske brie bij leggen.
Fijn Sinterklaasfeest allemaal. :a_thumbsup_20:

jerryke

joep :-X ....wie heeft die schimmel op die kaas gelegd  :deegrol:

Mathieu

Wist al niet waarom hij zo vrijgevig was. Kaas die al maanden beschummeld is en natuurlijk weer eens een verkeerde aankoop is. En hij wil ons dan doen geloven dat de Heilige man dat gebracht heeft voor ons. Shame on you./
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

6 december 2009, 19:30:39 #558 Laatste wijziging: 6 december 2009, 19:33:01 door barabas
Kopen we bij den Aldo, zéér goedkoop en prijs/kwaliteit OK voor Frutterrust!


Jullie lezen goed, NIET Aldi!

jerryke

Citaat van: barabas op  6 december 2009, 19:30:39
Kopen we bij den Aldo, zéér goedkoop en prijs/kwaliteit OK voor Frutterrust!


Jullie lezen goed, NIET Aldi!

:denken: .....nog nooit daarvan gehoord

Mathieu

Zou dat zo een zaak zijn waar ze bedorven voeding verkopen of van die voeding waar de geldigheidsdatum van verlopen is .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

vast en zeker.....of zou het uit de afvalcontainers komen  :angel:

barabas

Citaat van: jerryke op  6 december 2009, 20:32:47
Citaat van: barabas op  6 december 2009, 19:30:39
Kopen we bij den Aldo, zéér goedkoop en prijs/kwaliteit OK voor Frutterrust!


Jullie lezen goed, NIET Aldi!

:denken: .....nog nooit daarvan gehoord

Den Aldo  is een onderafdeling van Aldi met de O van Oud, lees de "dump over tijd producten" afdeling! :9_2:

jerryke

Citaat van: barabas op  7 december 2009, 11:03:13
Citaat van: jerryke op  6 december 2009, 20:32:47
Citaat van: barabas op  6 december 2009, 19:30:39
Kopen we bij den Aldo, zéér goedkoop en prijs/kwaliteit OK voor Frutterrust!


Jullie lezen goed, NIET Aldi!

:denken: .....nog nooit daarvan gehoord

Den Aldo  is een onderafdeling van Aldi met de O van Oud, lees de "dump over tijd producten" afdeling! :9_2:

ik had het wel gedacht...kunnen jullie voor onze Kerst niet eens wat vers geven :devil_whip:

barabas

Net zoals verleden jaar:

Verse bladmoes gemaakt van vers samengekeerde eike- berke- en beukeblaren, biologisch uit mijnen tuin.

Dit alles gemarineerd met Aquanaturalis en opgediend met een snuifje slakkenragout.

Mathieu

Dat zal zeker niet kunnen want dan heeft de directie minder geld om op verlof te gaan. Verwonderd mij feitelijk dat ze nog niet angekondigd hebben waar ze met de kerst naar toe gaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op  7 december 2009, 15:03:17
Dat zal zeker niet kunnen want dan heeft de directie minder geld om op verlof te gaan. Verwonderd mij feitelijk dat ze nog niet angekondigd hebben waar ze met de kerst naar toe gaan.

Mis Thieu, lees mijn genereus gerecht net vóór jouw posting!

jerryke

Citaat van: barabas op  7 december 2009, 15:01:44
Net zoals verleden jaar:

Verse bladmoes gemaakt van vers samengekeerde eike- berke- en beukeblaren, biologisch uit mijnen tuin.

Dit alles gemarineerd met Aquanaturalis en opgediend met een snuifje slakkenragout.


gij wilt mij zeker naar de muizenhemel helpen  :4_9_8: ....ge weet toch dat ik daar allergisch voor ben

barabas

Citaat van: jerryke op  7 december 2009, 20:47:53
Citaat van: barabas op  7 december 2009, 15:01:44
Net zoals verleden jaar:

Verse bladmoes gemaakt van vers samengekeerde eike- berke- en beukeblaren, biologisch uit mijnen tuin.

Dit alles gemarineerd met Aquanaturalis en opgediend met een snuifje slakkenragout.


gij wilt mij zeker naar de muizenhemel helpen  :4_9_8: ....ge weet toch dat ik daar allergisch voor ben

Muizen....HEMEL!!!! :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

jerryke

Citaat van: barabas op  7 december 2009, 20:59:23
Citaat van: jerryke op  7 december 2009, 20:47:53
Citaat van: barabas op  7 december 2009, 15:01:44
Net zoals verleden jaar:

Verse bladmoes gemaakt van vers samengekeerde eike- berke- en beukeblaren, biologisch uit mijnen tuin.

Dit alles gemarineerd met Aquanaturalis en opgediend met een snuifje slakkenragout.


gij wilt mij zeker naar de muizenhemel helpen  :4_9_8: ....ge weet toch dat ik daar allergisch voor ben

Muizen....HEMEL!!!! :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

:deegrol: :deegrol: :deegrol: :deegrol: :deegrol: