Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

barabas


Spook

Citaat van: Madame F op  1 november 2009, 16:50:28
kik vin da na hiel spijtig da da spookje nie met me wil danse, die het precies schrik van ma

Ik ben niet bang van u Madam Efmaar aan mij heb je geen pak, ge grijpt los door mij heen!


Waaromis Mijnheer Pet zo dubieus en Mijnheer Prof zo stout ???

Mathieu

En moeten wij dat zomaar geloven?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook


Flurk

Verdorie dat is nu nekeer een beleefd spookske sé, zo kom je ze niet in alle kamers tegen. ;D :a_thumbsup_20:

xofie

wat zou je nou willen de direktie heeft geen manieren

Mathieu

Diectie zonder manieren, nurses er zonder en een beleefd spook. Dat laatste voor zolang het nog gaat duren. Want het schijnt dat spoken nog al makkelijk de makkelijkse manier van doen overneemt en zeker als er mensen van het kader een dergelijke manier van doen hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Neen Mijnheer Mathieu u bent mis, ik blijf beleefd!

Mathieu

Ik had ook niet anders van jou verwacht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Waarom is het hier zo stil Mijnheer Mathieu?

Mathieu

Spookje ik vrees dat ze bang aan het worden zijn voor jou. Ze zijn precies te weten gekomen dat jij hun kamer en bureel binnen kan zelfs al zijn de deuren gesloten. En dat je daar dan ook binnen kan in  de kasten, dus ook aan de dossiers. En dat willen ze natuurlijk ten alle tijden tegen houden want dan komt teveel te voorschijn als je die er uit haalt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Zal ik die dossiers eens inpikken Mijnheer Mathieu?

Mathieu

Maar dan zonder dat de directie er iets van weet en dan kunnen we eens kijken wat ze er feitelijk ingestoken hebben. Als ik dat vraag zeggen ze dat het beroepsgeheim is, dus krijgen wij onze eigen dossiers niet te zien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Ik heb een fototoestel model "James Bond" gepikt.


Nu effe naar het archief ............................ "schuifel, kruip, open"



FLITS ............FLITS..................FLITS ............FLITS..................FLITS ............FLITS..................FLITS ............FLITS..................



En wegwezen :9_2:

barabas

Een onweer met veel bliksems blijkbaar deze nacht ??? ??? ???