Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Spook

Citaat van: jerryke op 22 oktober 2009, 19:38:07
Citaat van: Mathieu op 22 oktober 2009, 19:02:24
Heb een vraagje aan je, probeer eens te dansen met dat spook en te weten te komen of die hier is als spion van de directie of wat. Hij/zij/het lost helemaal niets en verwijnt zo af en toe en we weten graag od het dan naar de directie vliegt.

kunt ge dat spook zijn laken niet eens eene keer aftrekken, dan weten we toch wat eronder zit  ;D

Mevrouw Jerieke, wààrom wil u mij in mijn blootje? Dat mag niet hoor!!! Er is trouwens toch niets te begluren daar spoken geslachtsloos zijn!

Spook

Citaat van: barabas op 22 oktober 2009, 20:34:03
Spoken staan niet op onze loonlijst, spoken bestaan niet :c_bang_20: :c_bang_20:

Flurk daarentegen zal ik er wél opzetten!

U bent MISSCHIEN wel ne slimme professor Mijnheer Barabaas maar uw uitspraak  "spoken bestaan niet" is verre van slim :pan_kloppen:

barabas

Barabàs is de naam onding!

En spoken bestaan inderdaad niet. Een frullige frutsel onder een versleten laken is een nep spook!

Flurk: ATTACK :crylaugh:

Spook

Citaat van: barabas op 22 oktober 2009, 20:56:42
Barabàs is de naam onding!

En spoken bestaan inderdaad niet. Een frullige frutsel onder een versleten laken is een nep spook!

Flurk: ATTACK :crylaugh:

U beledigd mij "Mijnheer" Barabas én wil dan nog dat een Flurk, wat dat ook moge wezen, mij aanvalt!

Is hier geen moderator waar ik klacht kan indienen tegen dat stripfiguurtje!! :grrr:

Koter

Vroeger liep er hier een polies rond, maar die heeft zich zot gezopen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Spook op 22 oktober 2009, 21:00:56
Citaat van: barabas op 22 oktober 2009, 20:56:42
Barabàs is de naam onding!

En spoken bestaan inderdaad niet. Een frullige frutsel onder een versleten laken is een nep spook!

Flurk: ATTACK :crylaugh:

U beledigd mij "Mijnheer" Barabas én wil dan nog dat een Flurk, wat dat ook moge wezen, mij aanvalt!

Is hier geen moderator waar ik klacht kan indienen tegen dat stripfiguurtje!! :grrr:
:box:

xofie

ik zal nog eens met de valiumspuiten moeten langskomen zekers :biggrinbounce:

Mathieu

Voor je eigen en de prof misschien. Ofwel speelt hij comedie met het spook om ons de indruk te geven dat hij geen spion is van hem.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Spook op 22 oktober 2009, 20:43:31
Citaat van: jerryke op 22 oktober 2009, 19:38:07
Citaat van: Mathieu op 22 oktober 2009, 19:02:24
Heb een vraagje aan je, probeer eens te dansen met dat spook en te weten te komen of die hier is als spion van de directie of wat. Hij/zij/het lost helemaal niets en verwijnt zo af en toe en we weten graag od het dan naar de directie vliegt.

kunt ge dat spook zijn laken niet eens eene keer aftrekken, dan weten we toch wat eronder zit  ;D

Mevrouw Jerieke, wààrom wil u mij in mijn blootje? Dat mag niet hoor!!! Er is trouwens toch niets te begluren daar spoken geslachtsloos zijn!

ho tof...dan heb ik dat ook eens gezien  :crylaugh:

Spook

Dat gaat wél geld kosten mevrouw Jerrie :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: Spook op 23 oktober 2009, 12:24:22
Dat gaat wél geld kosten mevrouw Jerrie :c_bang_20:

dat heb ik er wel voor over....ik zal seffens mijn kous eens omkieperen

Flurk

Citaat van: barabas op 22 oktober 2009, 20:56:42
Barabàs is de naam onding!

En spoken bestaan inderdaad niet. Een frullige frutsel onder een versleten laken is een nep spook!

Flurk: ATTACK :crylaugh:
Bon, ik heb een familie motten op de kop kunnen tikken die bereid zijn ,tegen een kleine vergoeding voor mij natuurlijk, een tijdje huis te gaan houden in het laken van dat spook. Win win situatie, de motten hebben vreten, de prof zijn pleziertje en de Flurk (ikke dus) zijne matabish.  :d_clap_20:
PS. Moest dat geen effect hebben dan heb ik nog een paar vlooien gecontacteert die bij de klak onder zijn klak wonen. :Tip-Hat:

barabas

Goed zo, opvreten maar motjes :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

xofie

Citaat van: Flurk op 23 oktober 2009, 13:41:08
Citaat van: barabas op 22 oktober 2009, 20:56:42
Barabàs is de naam onding!

En spoken bestaan inderdaad niet. Een frullige frutsel onder een versleten laken is een nep spook!

Flurk: ATTACK :crylaugh:
Bon, ik heb een familie motten op de kop kunnen tikken die bereid zijn ,tegen een kleine vergoeding voor mij natuurlijk, een tijdje huis te gaan houden in het laken van dat spook. Win win situatie, de motten hebben vreten, de prof zijn pleziertje en de Flurk (ikke dus) zijne matabish.  :d_clap_20:
PS. Moest dat geen effect hebben dan heb ik nog een paar vlooien gecontacteert die bij de klak onder zijn klak wonen. :Tip-Hat:


wa's da veur een beest ??????

Madame F

Citaat van: Spook op 22 oktober 2009, 20:40:33
Citaat van: Madame F op 22 oktober 2009, 16:24:05
wo hemme hie binne gesmete, da spook kan die ook danse. mo kik dans toch liever met den tjeu en den Koter, die kunne dat vele beter

Mevrouw Ef, waarom denkt u dat, mooogt u wel denken ???

Waarom spreekt u zo raar ???

mo sjoeke toch, babbel kik nie raar. Mo vertel ne kier kunde na danse of nie, en watte dansde het liverste. gij moette dan wel ee danske utzoeke wor kik a goe kan vastepakke  ;D