Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Is die hier binnengezet door de direktie om ons in de gaten te houden og wat???

Spook

Citaat van: Mathieu op 20 oktober 2009, 13:29:58
Dat ze zich wat meer bezig houdt met de directie, die zal haar wel uitwringen of pluimen zonder er aan te komen. Ze zal er zelf nog wel achter komen, ons spookje.

Spoken zijn uniform, niks te manspoken en/of vrouwspoken. Allemaal hetzelfde, geen ambras :c_bang_20:

Spoken van vrouwen bestaan wel maar dat zijn geen échte spoken :crylaugh:

xofie

Citaat van: xofie op 20 oktober 2009, 19:51:35
Citaat van: Spook op 20 oktober 2009, 11:15:06
Citaat van: Flurk op 14 oktober 2009, 01:41:24
Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 21:00:33
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2009, 17:26:46
Dat dat spook maar niet denkt dat wij er schrik van gaan hebben want wij hebben ook zo ons middeltjes.

Mijnheer Mathieu, waarom ben u boos op mij?

Ik voel me verdrukt, ik wordt hiet gediscrimineerd :4_9_8:
Mathieu is nooit boos, die kan u zelfs tot de laatste druppel uitwringen zonder ook maar efkes boos te worden en ge zijt al zo slappekes. Ik zou dan toch maar zorgen dat ik hem te vriend houd hoor.

Dat lukt toch niet ik ben ongrijpbaar


Wouhahaaaaaaaaaaaaaaa :biggrinbounce:

zeg spookje, wil jij je eens aan ons voorstellen, ben je man of vrouw en waar spook je doorgaans rond, en wat spook je uit, zo van die dingen  :hi_smiley:

Spook

Citaat van: Flurk op 20 oktober 2009, 20:19:28
Is die hier binnengezet door de direktie om ons in de gaten te houden og wat???

Ik laat mij door NIEMAND commanderen Heer Flurk, zeker niet door die twee griezels én geloof me dàààr weet ik alles van, van griezels dus!

xofie

zeg spookje, wil jij je eens aan ons voorstellen, ben je man of vrouw en waar spook je doorgaans rond, en wat spook je uit, zo van die dingen,
het is leuker om een klein beetje achtergrond van iemand te kennen

Spook

Citaat van: Spook op 20 oktober 2009, 21:12:12
Citaat van: Mathieu op 20 oktober 2009, 13:29:58
Dat ze zich wat meer bezig houdt met de directie, die zal haar wel uitwringen of pluimen zonder er aan te komen. Ze zal er zelf nog wel achter komen, ons spookje.

Spoken zijn uniform, niks te manspoken en/of vrouwspoken. Allemaal hetzelfde, geen ambras :c_bang_20:

Spoken van vrouwen bestaan wel maar dat zijn geen échte spoken :crylaugh:

Mevrouw Xsofie: lezen a.u.b. :devil_whip:

xofie


Mathieu

RFrank is het spook in elk geval en bij de pinnnen ook. Maar nu weten we nog steeds niet of de directie iets  beloofd heeft en het ons in de gaten ( of was het er nu juist uit) moet houden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

wo hemme hie binne gesmete, da spook kan die ook danse. mo kik dans toch liever met den tjeu en den Koter, die kunne dat vele beter

Mathieu

Heb een vraagje aan je, probeer eens te dansen met dat spook en te weten te komen of die hier is als spion van de directie of wat. Hij/zij/het lost helemaal niets en verwijnt zo af en toe en we weten graag od het dan naar de directie vliegt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

22 oktober 2009, 19:15:03 #430 Laatste wijziging: 22 oktober 2009, 20:04:27 door xofie
Citaat van: Mathieu op 22 oktober 2009, 19:02:24
Heb een vraagje aan je, probeer eens te dansen met dat spook en te weten te komen of die hier is als spion van de directie of wat. Hij/zij/het lost helemaal niets en verwijnt zo af en toe en we weten graag od het dan naar de directie vliegt.

als ze tegen mij niet willen spreken dan negeer ik ze gewoon, punt uit !!

jerryke

Citaat van: Mathieu op 22 oktober 2009, 19:02:24
Heb een vraagje aan je, probeer eens te dansen met dat spook en te weten te komen of die hier is als spion van de directie of wat. Hij/zij/het lost helemaal niets en verwijnt zo af en toe en we weten graag od het dan naar de directie vliegt.

kunt ge dat spook zijn laken niet eens eene keer aftrekken, dan weten we toch wat eronder zit  ;D

barabas

Spoken staan niet op onze loonlijst, spoken bestaan niet :c_bang_20: :c_bang_20:

Flurk daarentegen zal ik er wél opzetten!

Spook

Citaat van: Mathieu op 21 oktober 2009, 17:45:24
RFrank is het spook in elk geval en bij de pinnnen ook. Maar nu weten we nog steeds niet of de directie iets  beloofd heeft en het ons in de gaten ( of was het er nu juist uit) moet houden.

Waarom ben ik frank mijnheer Maathieu >:(

En nogmaals: met die directie heb ik niks te maken  :nee: :nee: :nee:

Spook

Citaat van: Madame F op 22 oktober 2009, 16:24:05
wo hemme hie binne gesmete, da spook kan die ook danse. mo kik dans toch liever met den tjeu en den Koter, die kunne dat vele beter

Mevrouw Ef, waarom denkt u dat, mooogt u wel denken ???

Waarom spreekt u zo raar ???