Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op  5 juli 2017, 21:47:44
Citaat van: Flurk op  5 juli 2017, 14:20:34
eEEuuhhhh, hetgeen ik geschreven had van de prof over die uitnodiging blijkt nu door de CIA tegengesproken te zijn. Nepnieuws zeggen ze. Ze kennen de prof wel uit andere dossiers zeggen ze maar ze willen niets lossen. Misschien nekeer aan MicMac vragen of hij zijn relaties eens kan polsen over wat ze achter houden voor ons? :denken:

Natuurlijk kent de CIA mij, ik ben daar prof aan huis.

Leuke gassen maken, afweermiddelen, liefelijke bommekes, ... daar wordt ik tenminste naar waarde behandeld.

Wel kennen ze daar gene MM? ;D

die zal daar wel onder een andere naam zitten....prof gij hebt toch niet achter MM gevraagd, die zullen denken dat jij snoepjes wil hebben  :LOL:

Micmac

Bij de CIA staat "Media Marketing" voor (MM), en ik heb daar niets verloren, ik zit bij NSA.

Flurk

Citaat van: barabas op  5 juli 2017, 21:47:44
Citaat van: Flurk op  5 juli 2017, 14:20:34
eEEuuhhhh, hetgeen ik geschreven had van de prof over die uitnodiging blijkt nu door de CIA tegengesproken te zijn. Nepnieuws zeggen ze. Ze kennen de prof wel uit andere dossiers zeggen ze maar ze willen niets lossen. Misschien nekeer aan MicMac vragen of hij zijn relaties eens kan polsen over wat ze achter houden voor ons? :denken:

Natuurlijk kent de CIA mij, ik ben daar prof aan huis.

Leuke gassen maken, afweermiddelen, liefelijke bommekes, ... daar wordt ik tenminste naar waarde behandeld.

Wel kennen ze daar gene MM? ;D
Als ik dat lees weet ik wel waar hij de mosterd haalt......... :oops: :denken:

jerryke

8 juli 2017, 00:32:50 #2163 Laatste wijziging: 8 juli 2017, 00:37:10 door jerryke
 ik zie de prof hier alzo paraderen  :LOL:

Flurk

Jerryke, om mij zo op straat te krijgen zult ge toch verdomd veel geweld moeten gebruiken hoor. Hoe is het mogelijk dat een man zichzelf zooooo belachelijk kan maken? Zijn er nu echt geen ECHTE venten meer?????

barabas

Op Frutterust enkel ene: IKKE! :P

De rest zijn postkaarten :c_bang_20:

Micmac

En de Prof zijn benen zijn die derde laatste, met verkeerde sokken en hakken. :LOL: :LOL: :LOL:

Flurk

Citaat van: barabas op  8 juli 2017, 12:41:14
Op Frutterust enkel ene: IKKE! :P

De rest zijn postkaarten :c_bang_20:
Sorry dat ik niet vroeger geantwoord heb prof maar ik heb een dag nodig gehad om bij te komen van het lachen na het lezen van uw posting. Ik ben verbaasd over uw doodsverachting. Prof gij krijgt geen 72 maagden hoor, dat is een zoethoudertje:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Flurk

Is de prof ondertussen een schriftelijke cursus karate aan het volgen om niet af te gaan als een gieter? :denken: Alhoewel hij weinig moeite zal hebben want we hebben al een tijd geen eten meer gekregen. :pan_kloppen:

Flurk

Lap nu heb ik een indigestie.................... ;D

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 juli 2017, 20:29:05
Lap nu heb ik een indigestie.................... ;D

Vingertje in de keel steken en laat maar gaan, laat alles er maar uitkomen, je kan het nadien nog opeten, dan heb je het voordeel dat het al voor
gekauwd is.

barabas

Citaat van: Micmac op 17 juli 2017, 21:50:34
Citaat van: Flurk op 17 juli 2017, 20:29:05
Lap nu heb ik een indigestie.................... ;D

Vingertje in de keel steken en laat maar gaan, laat alles er maar uitkomen, je kan het nadien nog opeten, dan heb je het voordeel dat het al voor
gekauwd is.

.. en warm ;D

@ de Postkaarten: weeral weekendje met frutterkas gevierd, nu in Dinant volgend weekend Marcourt :bye_smiley:

Micmac

Die is echt den toerist aan het uithangen met de kas van het "Luxe Pension"

barabas

Is ook welverdiend, zo'n bende in bedwang houden is geen sinecure.

jerryke

Citaat van: barabas op 18 juli 2017, 22:24:55
Is ook welverdiend, zo'n bende in bedwang houden is geen sinecure.

als wij je nu eens 20 euro gaven, kunnen wij de zaak dan niet overnemen  ;D