Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: barabas op 20 juni 2017, 21:21:03
Overdrijven kan niet, mijn talent, kwaliteiten en technisch vernuft zijn alom bekend.

Ik steek zelfs in ruime mate MM uit B. voorbij.  ;D ;D
Lap er heeft hier iemand heeeeel zware concurentie. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op 21 juni 2017, 12:08:08
Citaat van: barabas op 20 juni 2017, 21:21:03
Overdrijven kan niet, mijn talent, kwaliteiten en technisch vernuft zijn alom bekend.

Ik steek zelfs in ruime mate MM uit B. voorbij.  ;D ;D
Lap er heeft hier iemand heeeeel zware concurentie. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Ja, ja dat wist ik al, maar ik kan niet leven zonder concurentie, het leven zou te saai zijn.

barabas

Citaat van: jerryke op 21 juni 2017, 00:25:25
Citaat van: barabas op 20 juni 2017, 21:21:03
Overdrijven kan niet, mijn talent, kwaliteiten en technisch vernuft zijn alom bekend.

Ik steek zelfs in ruime mate MM uit B. voorbij.  ;D ;D

het begint hier serieus te stinken  :LOL: :LOL: :LOL:
.

Das het zwavel luchtje van Flurk

Flurk

Pas dan maar op wat je zegt in zijn buurt want als prof moet je weten hoe brandbaar dat dat is he. Ook opletten dat je niet vochtig spreekt. :biggrinumbrella1: :oops:

Flurk

24 juni 2017, 19:35:27 #2149 Laatste wijziging: 24 juni 2017, 19:38:09 door Flurk
Eventjes een reactie op de brand in Londen. Er wordt "gesproken " over 79 slachtoffers maar ik vrees dat er een groot pak meer zullen zijn en dat we het nooit gaan weten. De bewoners hadden de raad gekregen om "binnen te blijven" . Iemand die betrokken was g-heeft gezegd dat er in één kaler 42 lichamen gevonden zijn.De reden hiervoor is dat in die torens meer mensen wonen dan geweten is. Verschillende appartementen worden onderverhuurd in kamers die dan weer onderverhuurd worden in slaapplaatsen (matrassen) aan illegalen. De stad noch de politie hebben daar enig zicht op. Vermits van al die mensen geen aangifte van verdwijning gaat gedaan worden en de lijken zwaar verkoold zijn gaan die niet geteld worden. Daardoor dat ze ook zo karig zijn in het publiceren van het aantal slachtoffers. Die 79 zijn de geïdentificeerden. Vermoedelijk gaan ze in de thuislanden weten omdat ze geen geld meer opgestuurd krijgen.
Ik vermoed dus dat de plotse "ontruiming" van die ander torens niet alleen tot doel heeft om een volgende ramp te voorkomen maar eerder om te weten te komen wie er werkelijk officieel woont.

Micmac

Citaat van: Flurk op 24 juni 2017, 19:35:27
Eventjes een reactie op de brand in Londen. Er wordt "gesproken " over 79 slachtoffers maar ik vrees dat er een groot pak meer zullen zijn en dat we het nooit gaan weten. De bewoners hadden de raad gekregen om "binnen te blijven" . Iemand die betrokken was g-heeft gezegd dat er in één kaler 42 lichamen gevonden zijn.De reden hiervoor is dat in die torens meer mensen wonen dan geweten is. Verschillende appartementen worden onderverhuurd in kamers die dan weer onderverhuurd worden in slaapplaatsen (matrassen) aan illegalen. De stad noch de politie hebben daar enig zicht op. Vermits van al die mensen geen aangifte van verdwijning gaat gedaan worden en de lijken zwaar verkoold zijn gaan die niet geteld worden. Daardoor dat ze ook zo karig zijn in het publiceren van het aantal slachtoffers. Die 79 zijn de geïdentificeerden. Vermoedelijk gaan ze in de thuislanden weten omdat ze geen geld meer opgestuurd krijgen.
Ik vermoed dus dat de plotse "ontruiming" van die ander torens niet alleen tot doel heeft om een volgende ramp te voorkomen maar eerder om te weten te komen wie er werkelijk officieel woont.

Dat is inderdaad juist Flurk, het is werken in onmenselijke omstandigheden en mensen zonder papieren zitten er zeer zeker tussen.

Flurk

"Ergens" gelezen...................
De prof gaat alle bewoners uitnodigen op een feestmaal met alles gratis a volonté........... :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: Flurk op  1 juli 2017, 14:07:58
"Ergens" gelezen...................
De prof gaat alle bewoners uitnodigen op een feestmaal met alles gratis a volonté........... :biggrinumbrella1:

Dan heeft hij 47° koorts.

jerryke

Citaat van: Micmac op  1 juli 2017, 14:15:45
Citaat van: Flurk op  1 juli 2017, 14:07:58
"Ergens" gelezen...................
De prof gaat alle bewoners uitnodigen op een feestmaal met alles gratis a volonté........... :biggrinumbrella1:

Dan heeft hij 47° koorts.
dat zou ik dan toch niet durven opeten, wie weet wat hij daaronder gedraaid heeft  :smiley_bomb:

barabas

Citaat van: jerryke op  1 juli 2017, 22:52:09
Citaat van: Micmac op  1 juli 2017, 14:15:45
Citaat van: Flurk op  1 juli 2017, 14:07:58
"Ergens" gelezen...................
De prof gaat alle bewoners uitnodigen op een feestmaal met alles gratis a volonté........... :biggrinumbrella1:

Dan heeft hij 47° koorts.
dat zou ik dan toch niet durven opeten, wie weet wat hij daaronder gedraaid heeft  :smiley_bomb:

Toch één slimme Frutter ;D

Flurk

eEEuuhhhh, hetgeen ik geschreven had van de prof over die uitnodiging blijkt nu door de CIA tegengesproken te zijn. Nepnieuws zeggen ze. Ze kennen de prof wel uit andere dossiers zeggen ze maar ze willen niets lossen. Misschien nekeer aan MicMac vragen of hij zijn relaties eens kan polsen over wat ze achter houden voor ons? :denken:

jerryke

Citaat van: barabas op  5 juli 2017, 11:11:46
Citaat van: jerryke op  1 juli 2017, 22:52:09
Citaat van: Micmac op  1 juli 2017, 14:15:45
Citaat van: Flurk op  1 juli 2017, 14:07:58
"Ergens" gelezen...................
De prof gaat alle bewoners uitnodigen op een feestmaal met alles gratis a volonté........... :biggrinumbrella1:

Dan heeft hij 47° koorts.
dat zou ik dan toch niet durven opeten, wie weet wat hij daaronder gedraaid heeft  :smiley_bomb:

Toch één slimme Frutter ;D

weet ge dat nu pas  :devil_whip:

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 juli 2017, 14:20:34
eEEuuhhhh, hetgeen ik geschreven had van de prof over die uitnodiging blijkt nu door de CIA tegengesproken te zijn. Nepnieuws zeggen ze. Ze kennen de prof wel uit andere dossiers zeggen ze maar ze willen niets lossen. Misschien nekeer aan MicMac vragen of hij zijn relaties eens kan polsen over wat ze achter houden voor ons? :denken:

De Prof kan je vergelijken met een tweekoppig dier, het ene kopje is "de zoon van de Duivel" het andere is "Poeslief", nu is het pech hebben als je altijd de verkeerde kant voor je hebt.

Flurk

Citaat van: Micmac op  5 juli 2017, 21:04:56
Citaat van: Flurk op  5 juli 2017, 14:20:34
eEEuuhhhh, hetgeen ik geschreven had van de prof over die uitnodiging blijkt nu door de CIA tegengesproken te zijn. Nepnieuws zeggen ze. Ze kennen de prof wel uit andere dossiers zeggen ze maar ze willen niets lossen. Misschien nekeer aan MicMac vragen of hij zijn relaties eens kan polsen over wat ze achter houden voor ons? :denken:

De Prof kan je vergelijken met een tweekoppig dier, het ene kopje is "de zoon van de Duivel" het andere is "Poeslief", nu is het pech hebben als je altijd de verkeerde kant voor je hebt.
Micmac, ge komt ons dingen vertellen doe we al wisten. Wij willen ander nieuws; over zijn vuile streken enzo. Allé ge weet wel hé zo wat gemene roddels waar we hem kunnen mee afpersen of verplichten om ons goed te behandelenl............ :box:

barabas

Citaat van: Flurk op  5 juli 2017, 14:20:34
eEEuuhhhh, hetgeen ik geschreven had van de prof over die uitnodiging blijkt nu door de CIA tegengesproken te zijn. Nepnieuws zeggen ze. Ze kennen de prof wel uit andere dossiers zeggen ze maar ze willen niets lossen. Misschien nekeer aan MicMac vragen of hij zijn relaties eens kan polsen over wat ze achter houden voor ons? :denken:

Natuurlijk kent de CIA mij, ik ben daar prof aan huis.

Leuke gassen maken, afweermiddelen, liefelijke bommekes, ... daar wordt ik tenminste naar waarde behandeld.

Wel kennen ze daar gene MM? ;D