Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op  9 mei 2017, 19:30:03
Dat de prof hier eens een voorbeeld aan neemt............Wat op een ander kan, moet bij ons iook kunnen. Ik eis vanaf morgen dezelfde knuffel van de prof of in staak de betaling.
Hier een voorbeeld van wat wij willen..........


ik ook 2x daags  :devil_whip:

barabas

Niet ontspannen maar INspannen :devil_whip:

jerryke

 
Citaat van: barabas op 10 mei 2017, 21:56:37
Niet ontspannen maar INspannen :devil_whip:


neuuuhhh eerst die knuffels en dan zal ik wel zien wat ik kan spannen  ;D

Flurk

Ik denk dat iedereen hier een indigestie heeft van al die overdaad want ik hoor niets of niemand meer..... :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 12 mei 2017, 12:28:48
Ik denk dat iedereen hier een indigestie heeft van al die overdaad want ik hoor niets of niemand meer..... :smil414ae0fb30e96:

neen ben bezig die schotels te verdelen en in de vriezer aan het doen, zo heb ik lang eten geneog en gaat de prof niet met alles lopen  ;D

Micmac

Citaat van: Flurk op 12 mei 2017, 12:28:48
Ik denk dat iedereen hier een indigestie heeft van al die overdaad want ik hoor niets of niemand meer..... :smil414ae0fb30e96:

Ge kunt toch niet praten en eten tegelijk  :oops:

barabas

Citaat van: jerryke op 12 mei 2017, 12:37:24
Citaat van: Flurk op 12 mei 2017, 12:28:48
Ik denk dat iedereen hier een indigestie heeft van al die overdaad want ik hoor niets of niemand meer..... :smil414ae0fb30e96:

neen ben bezig die schotels te verdelen en in de vriezer aan het doen, zo heb ik lang eten geneog en gaat de prof niet met alles lopen  ;D

"KNIP"

Voila, stroom afgesloten tot maandag, veel plezier met de vriezer! ;D  :bye_smiley:



[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Citaat van: Micmac op 12 mei 2017, 12:43:25
Citaat van: Flurk op 12 mei 2017, 12:28:48
Ik denk dat iedereen hier een indigestie heeft van al die overdaad want ik hoor niets of niemand meer..... :smil414ae0fb30e96:

Ge kunt toch niet praten en eten tegelijk  :oops:
2 Dagen eten noem ik niet eten maar La grande bouffe..........

jerryke

Citaat van: barabas op 12 mei 2017, 20:43:48
Citaat van: jerryke op 12 mei 2017, 12:37:24
Citaat van: Flurk op 12 mei 2017, 12:28:48
Ik denk dat iedereen hier een indigestie heeft van al die overdaad want ik hoor niets of niemand meer..... :smil414ae0fb30e96:

neen ben bezig die schotels te verdelen en in de vriezer aan het doen, zo heb ik lang eten geneog en gaat de prof niet met alles lopen  ;D

"KNIP"

Voila, stroom afgesloten tot maandag, veel plezier met de vriezer! ;D  :bye_smiley:


wat een geluk dat de vriezer bij de buren staat  :angel:



Mathieu

Vraag aan de Prof of hij de onkosten wil betalen, hij gaat toch lopen met ons volledig pensioen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2017, 11:25:18
Vraag aan de Prof of hij de onkosten wil betalen, hij gaat toch lopen met ons volledig pensioen.

Geen probleem, jullie krijgen per persoon 1000€ maar dan wel daar BLIJVEN!

Ik zal hier een feestje bouwen met een limburgse scheidsrechter :Beer-Chug: :Beer-Chug: :Beer-Chug:

jerryke

Citaat van: barabas op 14 mei 2017, 12:34:34
Citaat van: Mathieu op 14 mei 2017, 11:25:18
Vraag aan de Prof of hij de onkosten wil betalen, hij gaat toch lopen met ons volledig pensioen.

Geen probleem, jullie krijgen per persoon 10000€ maar dan wel daar BLIJVEN!

Ik zal hier een feestje bouwen met een limburgse scheidsrechter :Beer-Chug: :Beer-Chug: :Beer-Chug:

eerst die knuffels en de centjes en dan kun je een feestje bouwen met de fluitjesman.....hij heeft al gezegd dat hij de achterdeur openlaat zodat wij kunnen meegenieten (lees eten en drinken) van dat feestje  :devil_whip:


barabas

Citaat van: Micmac op 14 mei 2017, 18:31:55
Die achterdeur is ook niet meer wat ze geweest is, maar de Prof verbrast alles.

Jep, samen met mijne maat Fluitjesman ;D

jerryke

Citaat van: barabas op 15 mei 2017, 12:21:10
Nieuwe achterdeur cadeau gedaan aan Fluitjesman zodat ongewenst ongedierte buiten blijft.

dat krijgt die nooit gesloten, want nu moet ik hem dat dagelijks voordoen en dan is die dat de dag nadien alweer vergeten hoe dat moet  :devil_whip:

Flurk

Prof een beetje braaf zijn he want met dat spul kan ik ook de portieren van uw brandstofvreter dichtlassen en je weet.................Flurken zijn vandalen hé................ :grrr: