Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: Flurk op 14 april 2017, 12:21:18
Ik zou zeggen goede morgen maar dat is het niet want ze zijn ons eten nog niet komen brengen en ik wil boterhammen met vier sneden spek; licht gebakken en een eitje erbij.  :deegrol:

Dat paasei van 9 jaar oud kan je krijgen. Wel delen met de rest van de kudde ;D

http://nl.metrotime.be/2017/04/15/must-read/paasei-negen-jaar-later/

Flurk

Zouden we vanavond niet eens een spelletje snooker spelen? Ik heb dat daarstraks gedaan met zijn zoon. Hij liep altijd rond die tafel en klutste met die ballen en ik speelde de rol van die man die daar altijd met een keu en een busje water in zijn hand op een stoel mag zitten toekijken. Leuk spel en absoluut niet vermoeiend. :a_thumbsup_20:

Flurk

Verdorie daar vlieg ik nu direkt op se voordat de prof dat weeral komt aanslaan.  :d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20:

jerryke

21 april 2017, 00:32:06 #2058 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 13:03:17 door Driver
Dank u dat heeft gesmaakt  ;D



dat kan de prof mij niet meer afpakken  :10_1_20:

Flurk

Ik heb slecht nieuws voor de prof. Ik heb deze maand zo danig veel kosten gehad dat ik mijn verblijf niet kan betalen. Allé het zou wel gaan maar ik moet nog iets overhebben om te gaan snookeren en petanken met de maten.

jerryke

Citaat van: Flurk op 23 april 2017, 11:58:48
Prof ik ou in uw plaats toch voorzichtig binnenkomen hoor dat mijn maten waar ik mee ga petanken en snookeren u niet horen en dit zijn ze .................... :box:


pppppffftttt daar verleid je de prof niet mee  :angel:

barabas

Fluitje van ne cent, die vloer ik met ééne vinger :c_bang_20:

barabas

Dank U, was ruim voldoende

jerryke

Citaat van: barabas op 24 april 2017, 14:41:38
Dank U, was ruim voldoende

hahaha daar was toch een lekker RAAR smaakje aan   :devil_whip:

barabas

Citaat van: jerryke op 24 april 2017, 15:28:35
Citaat van: barabas op 24 april 2017, 14:41:38
Dank U, was ruim voldoende

hahaha daar was toch een lekker RAAR smaakje aan   :devil_whip:

Wat kennen muizen nu van goede smaak, NIKS dus :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: barabas op 24 april 2017, 16:17:43
Citaat van: jerryke op 24 april 2017, 15:28:35
Citaat van: barabas op 24 april 2017, 14:41:38
Dank U, was ruim voldoende

hahaha daar was toch een lekker RAAR smaakje aan   :devil_whip:

Wat kennen muizen nu van goede smaak, NIKS dus :c_bang_20:

let toch maar op dat je geen bruine plekken krijgt  :crylaugh:

Mathieu

Vloeren met één vinger : als ik zo kijk dan staan die vingers van de Prof een beetje kadul en dus kan je die niet gebruiken zoals het hoort. Die twee pakken daar wil ik wel bij zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Onze maat had weer zijn uiterste best gedaan wat het eten betreft, super heerlijk en meer dan voldoende. Heb nog wat rstjes laten liggen voor de prof en die had blijkbaar honder want ze zijn verdwenen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 25 april 2017, 13:10:01
Onze maat had weer zijn uiterste best gedaan wat het eten betreft, super heerlijk en meer dan voldoende. Heb nog wat rstjes laten liggen voor de prof en die had blijkbaar honder want ze zijn verdwenen.
Was dat voor de prof????? Verdorie ik heb die aan de hond gegeven............... :4_1_72:

barabas

Vanaf nu elke morgen een gezond wandelingeske voor iedereen oner leiding van M&M:

http://www.frutters.topforums.be/index.php?topic=1944.msg179157#msg179157

Niet wandelen zal represailles opleveren!  :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: