Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

barabas

Niet bang zijn Spook, blaffenden Thieu bijt niet, heeft zelfs geen tanden meer dacht ik :biggrinumbrella1:

Mathieu

Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 21:00:33
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2009, 17:26:46
Dat dat spook maar niet denkt dat wij er schrik van gaan hebben want wij hebben ook zo ons middeltjes.

Mijnheer Mathieu, waarom ben u boos op mij?

Ik voel me verdrukt, ik wordt hiet gediscrimineerd :4_9_8:


Ben helemaal niet boos, noch bang van je. Wil je er alleen maar op wijzen, als je die " speeljes " allemaal wil gaan gebruiken je in het vaarwater komt van de bloeddorstige nurses en is de lol er helemaal af. Tenzij natuurlijk dat je van plan bent deze speeltjes uiit te proberen op onze nurses.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: barabas op 11 oktober 2009, 21:44:06
Niet bang zijn Spook, blaffenden Thieu bijt niet, heeft zelfs geen tanden meer dacht ik :biggrinumbrella1:


En wat mijnheer de directeur zegt over mij moet je niet geloven, we zouden mekaar eens wat nader moeten kennen, dan zal je zien dat ik gelijk heb.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Fonske op  9 oktober 2009, 14:35:47
wa zen da ver raar kwibusse
Als gij gaat beginnen met mijn familie uit te maken dan gadegij hier nog wreed afzien zulle. :pan_kloppen:

Flurk

14 oktober 2009, 01:38:07 #409 Laatste wijziging: 14 oktober 2009, 13:30:21 door Flurk
Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 13:14:51
Bedankt Mijnheer Met De Pet, mede om het feit dat u mijn situatie begrijpt, een dunne muur is natuurlijk mooi meegenomen. Een geest moet ook al eens aan zijn gemak denken.

Wat mijn pensioen betreft: daar ben ik met mijn amper 707 lentes nog ver van af helaas.

Heeft u nog een plaatsje voor wat leuke speeltjes van mij zoals wat schattige duimschroefjes, leuke bol-met-kettingkjes, mijn huisdiertjes zijnde wat padjes, vleermuisjes en vampiertjes?

Met geestige groeten,


Spook
Akkertjes abdijsiroop aan de klak zijn klak aan het strijken???? Denk nu niet dat ge daarvoor zult bedankt worden.

Flurk

Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 21:00:33
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2009, 17:26:46
Dat dat spook maar niet denkt dat wij er schrik van gaan hebben want wij hebben ook zo ons middeltjes.

Mijnheer Mathieu, waarom ben u boos op mij?

Ik voel me verdrukt, ik wordt hiet gediscrimineerd :4_9_8:
Mathieu is nooit boos, die kan u zelfs tot de laatste druppel uitwringen zonder ook maar efkes boos te worden en ge zijt al zo slappekes. Ik zou dan toch maar zorgen dat ik hem te vriend houd hoor.

Mathieu

14 oktober 2009, 01:46:33 #411 Laatste wijziging: 14 oktober 2009, 19:56:59 door Mathieu
Flurkse hoe weet jij dat, van  horen zeggen misschien?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 14 oktober 2009, 01:46:33
Flurkse hoe weet jij dat, va, hoen zeggen misschien?
Met mijn eigen oren horen zeggen van tante Zulma die het heeft van de meid van de pastoor, en dat is toch een goede bron hé.

Mathieu

Jaja, dat is juist en voornamellijk het vrouwvolk kan bij de pastoor om raad gaan en ze mogen daar nog wel betalen in natura.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


jerryke

Citaat van: xofie op 19 oktober 2009, 21:16:21
viezerik dat mag niet

joma, die kunnen toch ook met appelen en peren betalen...... en wat is daar dan vies aan, ja als het rotte appelen en peren zijn die zou ik ook niet willen  ;D

Spook

Citaat van: Flurk op 14 oktober 2009, 01:41:24
Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 21:00:33
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2009, 17:26:46
Dat dat spook maar niet denkt dat wij er schrik van gaan hebben want wij hebben ook zo ons middeltjes.

Mijnheer Mathieu, waarom ben u boos op mij?

Ik voel me verdrukt, ik wordt hiet gediscrimineerd :4_9_8:
Mathieu is nooit boos, die kan u zelfs tot de laatste druppel uitwringen zonder ook maar efkes boos te worden en ge zijt al zo slappekes. Ik zou dan toch maar zorgen dat ik hem te vriend houd hoor.

Dat lukt toch niet ik ben ongrijpbaar


Wouhahaaaaaaaaaaaaaaa :biggrinbounce:

Flurk

Spook, als ge niet braaf zijt was ik u met Dreft in het vervolg  zulle. ;D

Mathieu

Dat ze zich wat meer bezig houdt met de directie, die zal haar wel uitwringen of pluimen zonder er aan te komen. Ze zal er zelf nog wel achter komen, ons spookje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Spook op 20 oktober 2009, 11:15:06
Citaat van: Flurk op 14 oktober 2009, 01:41:24
Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 21:00:33
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2009, 17:26:46
Dat dat spook maar niet denkt dat wij er schrik van gaan hebben want wij hebben ook zo ons middeltjes.

Mijnheer Mathieu, waarom ben u boos op mij?

Ik voel me verdrukt, ik wordt hiet gediscrimineerd :4_9_8:
Mathieu is nooit boos, die kan u zelfs tot de laatste druppel uitwringen zonder ook maar efkes boos te worden en ge zijt al zo slappekes. Ik zou dan toch maar zorgen dat ik hem te vriend houd hoor.

Dat lukt toch niet ik ben ongrijpbaar


Wouhahaaaaaaaaaaaaaaa :biggrinbounce:

zeg spookje, wil jij je eens aan ons voorstellen, ben je man of vrouw en waar spook je doorgaans rond, en wat spook je uit, zo van die dingen  :hi_smiley: