Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

jerryke

maar Mathieu dat is Flurk, die heeft zich al verkleed voor de karnaval  :crylaugh:

Madame F

Citaat van: barabas op  8 oktober 2009, 12:14:27
Citaat van: janmettepet op  8 oktober 2009, 02:23:37
Citaat van: Flurk op  7 oktober 2009, 20:12:23
Citaat van: barabas op  7 oktober 2009, 16:55:24
Daar is geen toegang voor onbevoegden, dus zeker niet voor zo'n stelletje overjaarse, wilde Frutbarbaren!
Prof, tegen een kleine vergoeding kan ik u wel mijn neefjes sturen als bodyguard hoor.
url=http://www.uploader.be/foto/13305-20081010-2817cb-64342.html][/url]
Het lijken net broers van u  :LOL:

30 jaar geleden dan toch zeker :crylaugh:

wilde er e qwartoke von moaken sjoeke, kunde ge da wel oan

Madame F

Citaat van: Mathieu op  8 oktober 2009, 14:25:59
Madame kom eens heel snel naar hier om kennis te maken.

zekers zal kik da doen, a vra kan dat zekers wel verdragen da kik oep bezuuk go kome. zeg moa boe kik moet zen.

Madame F

Citaat van: Koter op  8 oktober 2009, 14:28:00
Je vergeet Flurk zijn broer, ook zo'n groen geval.  :LOL:



mo nee dat is de Flurk zen broer nie, das de frans von hie achtere

Mathieu

En kan die goed dansen? Ik kan dan ook niet, maar dan kan dat manneke de Prof misschien een gaan leren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske


Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet


Spook

Mijnheer Jan Met De Pet ik heb wat vragen:

- Mogen hier spoken binnen?
- Wat kost het hier enkel de kamer daar spoken toch niet eten en drinken, verwarming heb ik ook al niet nodig?
- Mag ik des nachts buiten tussen middernacht en drie uur?


Met dank bij voorbaat,


Hoogachtend,

Spook

janmettepet

Maar natuurlijk spook, Sus Antigoon zit hier ook.
De kamer kost normaal iets meer dan uw pensioen maar als ge overal gaat spoken is het gratis. Ge moogt tussen middernacht en 3 uur buiten maar dan moet ge wel door de muur langs de noordkant, die is iets dunner omdat ik onlangs de isolatie daarvan verkocht heb. Dat is toch de zijde van mathieu, jerryke, koter, flurk, en consoorten. Bij madam F zou ik niet spoken want dat is nog een groter spook dan gij mijn gedacht. En fonske die slaapt in 't bezemkot, das nen brave kadee en die moogde niet bang maken, die is al bang van zijn eigen. Dan zitten er nog wat rakkers in isoleerkamers, gaat daar maar gerust uwe gang, een attakske meer of minder kan het daar niet maken, dan kan ik er luxekamers van 2 op 2 van maken.

Spook

Bedankt Mijnheer Met De Pet, mede om het feit dat u mijn situatie begrijpt, een dunne muur is natuurlijk mooi meegenomen. Een geest moet ook al eens aan zijn gemak denken.

Wat mijn pensioen betreft: daar ben ik met mijn amper 707 lentes nog ver van af helaas.

Heeft u nog een plaatsje voor wat leuke speeltjes van mij zoals wat schattige duimschroefjes, leuke bol-met-kettingkjes, mijn huisdiertjes zijnde wat padjes, vleermuisjes en vampiertjes?

Met geestige groeten,


Spook

janmettepet

Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 13:14:51
Heeft u nog een plaatsje voor wat leuke speeltjes van mij zoals wat schattige duimschroefjes, leuke bol-met-kettingkjes, mijn huisdiertjes zijnde wat padjes, vleermuisjes en vampiertjes?

Met geestige groeten,


Spook
Daar kan je gerust de gymzaal voor gebruiken alhoewel de duimschroeven, bollen met kettingen en de ijzeren maagd zijn reeds aanwezig, ze staan naast de looprekken waarvan twee poten afgezaagd zijn. We gaan hier weer een mooie tijd beleven. :a_thumbsup_20:

Mathieu

Dat dat spook maar niet denkt dat wij er schrik van gaan hebben want wij hebben ook zo ons middeltjes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Spook op 11 oktober 2009, 13:14:51
Bedankt Mijnheer Met De Pet, mede om het feit dat u mijn situatie begrijpt, een dunne muur is natuurlijk mooi meegenomen. Een geest moet ook al eens aan zijn gemak denken.

Wat mijn pensioen betreft: daar ben ik met mijn amper 707 lentes nog ver van af helaas.

Heeft u nog een plaatsje voor wat leuke speeltjes van mij zoals wat schattige duimschroefjes, leuke bol-met-kettingkjes, mijn huisdiertjes zijnde wat padjes, vleermuisjes en vampiertjes?

Met geestige groeten,


Spook




Oppassen Spook want je komt in het vaarwater van onze nurses. Die dachten ook ons schrik aan te kunnen jagen, maar het is hun niog steeds niet gelukt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2009, 17:26:46
Dat dat spook maar niet denkt dat wij er schrik van gaan hebben want wij hebben ook zo ons middeltjes.

Mijnheer Mathieu, waarom ben u boos op mij?

Ik voel me verdrukt, ik wordt hiet gediscrimineerd :4_9_8: