Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Madame F op 20 september 2009, 17:01:34
Citaat van: Flurk op 20 september 2009, 16:43:28
Citaat van: Madame F op 20 september 2009, 13:02:46
Citaat van: janmettepet op 20 september 2009, 02:55:21
Citaat van: jerryke op 20 september 2009, 00:07:05
Citaat van: Flurk op 19 september 2009, 22:07:15
oudjes opvoeder???????? hopelijks met het accent op "voeder"?????

laat ze maar denken dat ze iets doen....dan kunnen wij ondertussen doen wat  we willen  ;D
Ja, uitgezonderd lekker eten, uw wassen, uw verwarmen, gymmen, TV kijken, buiten komen en roken. :hi_smiley:

se me sjoeke, en wor moete kik met die peekes gon danse, hedde do al oan gedacht

Als ge den baas hier nekeer diep in zijn waterogen kijkt ben ik zeker dat hij een intiem zaaltje zal vrijmaken waar dat wij tweekes rustg den horlepiep kunnen dansen. :033102bigkiss_1_prv:

waterogen,zeg doa moa bieroegskes tegen, moa ikke zal mien bestte doen. en godde gij dan met me danse, het liefste oep eene plavuis
Oppassen daarmee he Madame F , Flurken zijn heel gevoelige wezentjes; ;D

Mathieu

Hier is blijkbaar iets aan het groeien. pas maar op want die met zijn klak op die is zo jaloers als een klein ukkemukke.  Die gaat zeker de pret bedrerven als hij het hoort en zal er niet voor terug schrikken om een camera te installeren vooralleer hij de kamer ter beschikking stelt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Een camera installeren, 't is hier holliewoed niet zulle.

Mathieu

Dat kan wel zijn beste klak, maar of de directie zich daar iets van aan trekt durf ik heel sterk betwijfelen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Mathieu kijk eens op uw kamerke naar dat schilderij....het is precies of die dame iets in haar linkeroog heeft....rechts is niets te zien, daar is dat oog mooi blauw

Mathieu

Weet het Jerryke, was me ook al opgevallen, daarom zal er in mijn kamer niets gebeuren of besproken worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 23 september 2009, 11:13:37
Weet het Jerryke, was me ook al opgevallen, daarom zal er in mijn kamer niets gebeuren of besproken worden.
Voor een bescheiden bijdrage van 50 Euro moogt ge mijn cameravrije kamer gebruiken. :D

barabas

*knijpt oogje dicht" Goeden middag allemaal, met iedereen alles OK?

Hoe is't met u, vriend Flurk! *knipoog*

:9_2:

Flurk

Citaat van: barabas op 23 september 2009, 16:21:44
*knijpt oogje dicht" Goeden middag allemaal, met iedereen alles OK?

Hoe is't met u, vriend Flurk! *knipoog*

:9_2:
Prof, mijne webcam staat nog aan, dat verbruikt toch niet veel ellegentriek?????? ;D

barabas

Citaat van: Flurk op 23 september 2009, 20:18:09
Citaat van: barabas op 23 september 2009, 16:21:44
*knijpt oogje dicht" Goeden middag allemaal, met iedereen alles OK?

Hoe is't met u, vriend Flurk! *knipoog*

:9_2:
Prof, mijne webcam staat nog aan, dat verbruikt toch niet veel ellegentriek?????? ;D

*fluisterend:* gij krijgt die verniet als ik elken dag zo'n groen Flurk likeurtje krijg!

Mathieu

Flurk pas maar op eer je toestemt, eer dat je het weet is hij met je voorraad er van door.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

Citaat van: janmettepet op 20 september 2009, 19:47:55
Citaat van: Madame F op 20 september 2009, 13:02:46
Citaat van: janmettepet op 20 september 2009, 02:55:21
Citaat van: jerryke op 20 september 2009, 00:07:05
Citaat van: Flurk op 19 september 2009, 22:07:15
oudjes opvoeder???????? hopelijks met het accent op "voeder"?????

laat ze maar denken dat ze iets doen....dan kunnen wij ondertussen doen wat  we willen  ;D
Ja, uitgezonderd lekker eten, uw wassen, uw verwarmen, gymmen, TV kijken, buiten komen en roken. :hi_smiley:

se me sjoeke, en wor moete kik met die peekes gon danse, hedde do al oan gedacht
Dat moogde op het gazonneke doen, maar wel met spikes aan, dat goe voor 't gras.

oep t gazonneke, dan godde ge dat wel met mich doen zekers. ho ich zien dat al gans veur mich  :36_3_16:

Madame F

Citaat van: barabas op 23 september 2009, 16:21:44
*knijpt oogje dicht" Goeden middag allemaal, met iedereen alles OK?

Hoe is't met u, vriend Flurk! *knipoog*

:9_2:

mor schatteke toch gij got a toch niet inloaten met die menier, ge zet toch nie veur de mennekes  :LOL:

Flurk

Citaat van: Madame F op 25 september 2009, 18:04:20
Citaat van: barabas op 23 september 2009, 16:21:44
*knijpt oogje dicht" Goeden middag allemaal, met iedereen alles OK?

Hoe is't met u, vriend Flurk! *knipoog*

:9_2:

mor schatteke toch gij got a toch niet inloaten met die menier, ge zet toch nie veur de mennekes  :LOL:
Helaba Madammeke F, ik bennekik goed gezelschap voor slechte karakters zulle. ;D

barabas

Citaat van: Flurk op 25 september 2009, 20:32:17
Citaat van: Madame F op 25 september 2009, 18:04:20
Citaat van: barabas op 23 september 2009, 16:21:44
*knijpt oogje dicht" Goeden middag allemaal, met iedereen alles OK?

Hoe is't met u, vriend Flurk! *knipoog*

:9_2:

mor schatteke toch gij got a toch niet inloaten met die menier, ge zet toch nie veur de mennekes  :LOL:
Helaba Madammeke F, ik bennekik goed gezelschap voor slechte karakters zulle. ;D

Dat F gevalis ne stoker!