Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 september 2009, 12:04:19
Citaat van: jerryke op 14 september 2009, 00:38:02
Citaat van: janmettepet op 14 september 2009, 00:24:58
Citaat van: jerryke op 29 augustus 2009, 13:20:29
prof waar is jan nu op vakantie....naar Niverance of naar Toebroektoe ?
Ik ben met den Albert en zijn nieuw yacht een kroes aan 't maken van een paar weken.  :hi_smiley:

oeioei met Beerke alleen  ;D ......vraag ook eens of hij ons met flip een kroes kan laten maken, en ook een toerke met de helicopter boven Fruttersland kan organiseren



Jerryke niet doen, want dan zouden de schouwen wel eens van de daken kunnen verdwijnen.

maar die staan er al lang niet meer, het materiaal hebben toch gebruikt voor de vensters toe te metselen

Mathieu

Dat is verdorie nog juist ook, mar dan blijven de pannen niet meer liggen en regent het gewoon door in de kamers;
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 september 2009, 23:25:55
Dat is verdorie nog juist ook, mar dan blijven de pannen niet meer liggen en regent het gewoon door in de kamers;

ja halo dat is toch die moderne douche waar ze het over hadden

Mathieu

Verdomme wat gaat er nog allemaal gebeuren, zeker nu het slechte weer in aantocht is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 14 september 2009, 23:34:00
Verdomme wat gaat er nog allemaal gebeuren, zeker nu het slechte weer in aantocht is.
Ik heb wat plastieken emmers van de mensen zonder papieren afgepakt om onder de lekken te zetten. Die durven toch niet naar de polies gaan. ;D

Mathieu

Lap de rust is gedaan beste oudjes, een van de directie heeft geen centen meer en komt dan maar kijken of wij er nog hebben. Kan het zelfs niet laten van van anderen van alles af te nemen om hier geen herstellingen te moeten uitvoeren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Morgen komt er een loodgieter de lavabo's op de kamers uitbreken, we hebben die verkocht. Iedereen krijgt een plastieken kom in de plaats, zeep moet voortaan zelf aangekocht worden à 3 euro de klot. :Tip-Hat:

jerryke

pppfffttt een plastieken kom...met of zonder water...en ik was me wel zonder zeep  ;D

Koter

De Flurk gaat content zijn dat hij zich niet meer moet wassen.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Het water is die ook nog vergeten, joepie we moeten ons niet meer wassen. En gooien tegelijker tijd alle reukartikelen over boord.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Iederen moet zich wassen met regenwater uit de ton want anders kunnen we geen soep maken  :LOL:

jerryke

*haalt water uit regenton....zet wasknijper op de neus en gaat het water bij Jan voor de deur zetten...neemt briefje en schrijft erop "goed zo ja, je mag geen water verspillen...hier is het water waarin ik gewassen ben* ....zou die dat geloven  :devil_whip:

janmettepet

Citaat van: jerryke op 19 september 2009, 10:39:27
*haalt water uit regenton....zet wasknijper op de neus en gaat het water bij Jan voor de deur zetten...neemt briefje en schrijft erop "goed zo ja, je mag geen water verspillen...hier is het water waarin ik gewassen ben* ....zou die dat geloven  :devil_whip:
Goed, daar kunnen we al een beetje soep van maken.

Mathieu

Als het water dan goed gekookt is, er de nodige liebigblokjes in zijn samen met een enkele tenen look. Ook die drie hammetjes moeten erin blijven voor ons. En dan zullen wij als er nog voldoende verse groenten in zijn, niet klagen en de soep lekker uitlepelen. En op de tafel  de potjes met witte en zwarte peper nog.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 19 september 2009, 16:20:07
Als het water dan goed gekookt is, er de nodige liebigblokjes in zijn samen met een enkele tenen look. Ook die drie hammetjes moeten erin blijven voor ons. En dan zullen wij als er nog voldoende verse groenten in zijn, niet klagen en de soep lekker uitlepelen. En op de tafel  de potjes met witte en zwarte peper nog.
Je kent ons oude recept mathieu, de sokken en onderbroeken worden er in afgekookt, samen met wat aardappelschillen en gras van de hondewei. Maar dat bouillonblokje moet kunnen vind ik, als de prof ermee akkoord gaat. 8)