Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

barabas

Rattenvergif is te slap, Sarin lijkt me méér geschikt.

jerryke

Citaat van: barabas op 20 december 2015, 13:07:23
OEI!!

20 dagen geleden dat ik hier nog naar omgezien heb.

Geen probleem blijkbaar, alle BF's (belegen Frutters) kruipen hier nog rond.

Ik zal wat zakjes Catisfactions schenken, mijn kat lust die toch niet  :biggrinumbrella1:

wel dat moet toch lekker zijn want de poes hier doet bijna even gek als die van de reklame als ze het zakje nog maar ziet  :Doh3:  ...Micmac kunnen we niet wat van dat lekker van jou nemen en daar dat van de prof onder mengen, terug schoon opzetten en dat aan de prof geven voor zijne kerst  :devil_whip:

barabas

Citaat van: jerryke op 20 december 2015, 17:13:37
Citaat van: barabas op 20 december 2015, 13:07:23
OEI!!

20 dagen geleden dat ik hier nog naar omgezien heb.

Geen probleem blijkbaar, alle BF's (belegen Frutters) kruipen hier nog rond.

Ik zal wat zakjes Catisfactions schenken, mijn kat lust die toch niet  :biggrinumbrella1:

wel dat moet toch lekker zijn want de poes hier doet bijna even gek als die van de reklame als ze het zakje nog maar ziet  :Doh3:  ...Micmac kunnen we niet wat van dat lekker van jou nemen en daar dat van de prof onder mengen, terug schoon opzetten en dat aan de prof geven voor zijne kerst  :devil_whip:

Das normaal, zo baasje zo katteke!  :crylaugh:

Die van ons eet dat met lange tanden en ..... die is niet gek ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 20 december 2015, 17:13:37
Citaat van: barabas op 20 december 2015, 13:07:23
OEI!!

20 dagen geleden dat ik hier nog naar omgezien heb.

Geen probleem blijkbaar, alle BF's (belegen Frutters) kruipen hier nog rond.

Ik zal wat zakjes Catisfactions schenken, mijn kat lust die toch niet  :biggrinumbrella1:

wel dat moet toch lekker zijn want de poes hier doet bijna even gek als die van de reklame als ze het zakje nog maar ziet  :Doh3:  ...Micmac kunnen we niet wat van dat lekker van jou nemen en daar dat van de prof onder mengen, terug schoon opzetten en dat aan de prof geven voor zijne kerst  :devil_whip:

Dat van de prof is "C4H10FO2P" en dus snel foetsie, ik moet iets beter gaan zoeken maar denk dat Xofie daar de oplossing voor heeft want die loopt al een paar weken met vliegend schi.. .

barabas

Citaat van: barabas op 20 december 2015, 20:13:06
Citaat van: jerryke op 20 december 2015, 17:13:37
Citaat van: barabas op 20 december 2015, 13:07:23
OEI!!

20 dagen geleden dat ik hier nog naar omgezien heb.

Geen probleem blijkbaar, alle BF's (belegen Frutters) kruipen hier nog rond.

Ik zal wat zakjes Catisfactions schenken, mijn kat lust die toch niet  :biggrinumbrella1:

wel dat moet toch lekker zijn want de poes hier doet bijna even gek als die van de reklame als ze het zakje nog maar ziet  :Doh3:  ...Micmac kunnen we niet wat van dat lekker van jou nemen en daar dat van de prof onder mengen, terug schoon opzetten en dat aan de prof geven voor zijne kerst  :devil_whip:

Das normaal, zo baasje zo katteke!  :crylaugh:

Die van ons eet dat met lange tanden en ..... die is niet gek ;D

Even terug van boven zetten, J. heeft het niet gezien!

jerryke

Citaat van: barabas op 23 december 2015, 20:54:01
Citaat van: barabas op 20 december 2015, 20:13:06
Citaat van: jerryke op 20 december 2015, 17:13:37
Citaat van: barabas op 20 december 2015, 13:07:23
OEI!!

20 dagen geleden dat ik hier nog naar omgezien heb.

Geen probleem blijkbaar, alle BF's (belegen Frutters) kruipen hier nog rond.

Ik zal wat zakjes Catisfactions schenken, mijn kat lust die toch niet  :biggrinumbrella1:

wel dat moet toch lekker zijn want de poes hier doet bijna even gek als die van de reklame als ze het zakje nog maar ziet  :Doh3:  ...Micmac kunnen we niet wat van dat lekker van jou nemen en daar dat van de prof onder mengen, terug schoon opzetten en dat aan de prof geven voor zijne kerst  :devil_whip:

Das normaal, zo baasje zo katteke!  :crylaugh:

Die van ons eet dat met lange tanden en ..... die is niet gek ;D

Even terug van boven zetten, J. heeft het niet gezien!
zijt ge wel zeker dat dat een kat is, want door die lange tanden denk ik eerder een konijn   :LOL: :devil_whip:

Mathieu

Of zou Verhofstad op bezoek geweest zijn?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ben tijdens mijn wandeling een vervallen gebouw tegengekomen. Ik vermoed dat daar indertijd vandalen gewoond hebben maar het kunnen later ook krakers geweest zijn. Misschien een poging doen om het te restaureren?  :denken:

jerryke

Citaat van: Flurk op  6 maart 2017, 12:38:40
Ben tijdens mijn wandeling een vervallen gebouw tegengekomen. Ik vermoed dat daar indertijd vandalen gewoond hebben maar het kunnen later ook krakers geweest zijn. Misschien een poging doen om het te restaureren?  :denken:

   hier ligt nog wat zand en cement als je dat nodig hebt

Mathieu

Waar moet je het materiaal hebben : het transport kan ik misschien verzekeren???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  6 maart 2017, 12:38:40
Ben tijdens mijn wandeling een vervallen gebouw tegengekomen. Ik vermoed dat daar indertijd vandalen gewoond hebben maar het kunnen later ook krakers geweest zijn. Misschien een poging doen om het te restaureren?  :denken:

Is dat groot genoeg om later, na restauratie, onze Frutters kolonie in neer te zetten, dan zijn we in eens van die twee samenzweerders af en zijn we zeker dat we alle dagen heerlijke maaltijden krijgen. En dit dan in eigen beheer, moet toch kunnen niet???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Flurk op  6 maart 2017, 12:38:40
Ben tijdens mijn wandeling een vervallen gebouw tegengekomen. Ik vermoed dat daar indertijd vandalen gewoond hebben maar het kunnen later ook krakers geweest zijn. Misschien een poging doen om het te restaureren?  :denken:

Dat was toch Pension Fruttersrust niet zeker, want het was al een tijdje onderkomen.

Micmac

Citaat van: Flurk op  7 maart 2017, 12:00:15
In één van de schuiven lag nog een pizza.


Die kunnen we nog rustig versnijden in 10 punten, eindelijk nog iets smakelijks tussen de kiezen.

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 maart 2017, 14:35:54
Die pizza is voor de prof, die had die vorig jaar maar niet moeten laten liggen. Ik stel voor om voor de habituees een klein receptieke te houden van het geld dat ik gekregen heb van de prof zijnen bureau; :biggrinumbrella1:

roep het maar niet te hard, anders komt de prof dat opeisen  ;D

Micmac