Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

barabas

Das nog een gedacht: de hele FR - kudde in de "Cannerdinges" grot drijven voor een weekje ;D ;D ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 24 oktober 2015, 00:59:47
Citaat van: Micmac op 23 oktober 2015, 23:16:07
Citaat van: jerryke op 23 oktober 2015, 22:44:05
Citaat van: Micmac op 23 oktober 2015, 22:32:46
De vrijdagavondlekkerschotel  :LOL:

ge zijt toch zeker dat de prof u niet gezien heeft

Die was toch naar cannesdinges voor het weekend of is mijne kalender een week teruggedraaid. :oops:


die durft nu niet naar Kanne te gaan, die is bang dat wij vertrekken en dat wij iets beter vinden  :devil_whip:

Dedoeme hé, in plaats van het uur op voorhand terug te draaien heb ik mijne hele kalender een week teruggedraaid, mijn verstrooidheid begint serieuze vormen aan te nemen. :smil414ae0fb30e96:

barabas

Allemaal opgelost na dat grot evenement :Tip-Hat:

Micmac


Spook

29 oktober 2015, 15:33:59 #1939 Laatste wijziging: 29 oktober 2015, 15:35:33 door Spook
Hoogtijd om hier nog eens wat personen te komen kwellen, t'is bijna mijn feestdag :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip:

Die Pettemans is blijkbaar verdwenen maar Stripmans Barrebos (of zoiets) duidelijk nog niet. >:( >:( >:( >:( >:(

jerryke

Citaat van: Spook op 29 oktober 2015, 15:33:59
Hoogtijd om hier nog eens wat personen te komen kwellen, t'is bijna mijn feestdag :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip:

Die Pettemans is blijkbaar verdwenen maar Stripmans Barrebos (of zoiets) duidelijk nog niet. >:( >:( >:( >:( >:(

seg spookske  :Big-Kiss: plaag de prof maar wat, wij zullen je dan wel van lekkers voorzien

barabas

Twee spoken bijeen :crylaugh:

Eens goed stofzuigen en al dat ongedierte is verdwenen ;D

jerryke

Citaat van: barabas op 29 oktober 2015, 20:35:34
Twee spoken bijeen :crylaugh:

Eens goed stofzuigen en al dat ongedierte is verdwenen ;D



ppppffffttt dan moet ge eerst eene nieuwe gaan kopen, die andere van u hebben we op de rommelmarkt verkocht en daar vroegen ze al uit wat voor een tijdperk dat die kwam  :devil_whip:

jerryke

Citaat van: barabas op 31 oktober 2015, 03:43:38
Koopje gedaan, weg met Spoken, muizen & andere prullen

oei prof ge gaat werk hebben, alle vensters , deuren en poorten zijn te klein om dat ding binnen te krijgen

barabas

Citaat van: jerryke op 31 oktober 2015, 09:43:55
Citaat van: barabas op 31 oktober 2015, 03:43:38
Koopje gedaan, weg met Spoken, muizen & andere prullen

oei prof ge gaat werk hebben, alle vensters , deuren en poorten zijn te klein om dat ding binnen te krijgen

Dat MOET kost wat kost binnen om die andere kweldingen buiten te krijgen :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Micmac

Citaat van: jerryke op 31 oktober 2015, 09:43:55
Citaat van: barabas op 31 oktober 2015, 03:43:38
Koopje gedaan, weg met Spoken, muizen & andere prullen

oei prof ge gaat werk hebben, alle vensters , deuren en poorten zijn te klein om dat ding binnen te krijgen

Hij is de aanzuigslang vergeten erbij te kopen, zal zijn gebreide bril vergeten zijn zeker. :LOL: :LOL:

Flurk

Dat spul ziet er electronisch uit, We gaan eens proberen of dat niet te hacken valt.  :denken:

barabas


jerryke

Citaat van: barabas op  1 november 2015, 13:31:44
Ik ben Fendfeeltje tegengekomen, die heeft mij pas geholpen.

Spoken, knaagdieren en houthakkers: allemaal in de zak!

hahahahaha mercie FF voor de inlichtingen.....prof ik moest van FF zeggen dat die hespen en dat andere lekkers wat in uwe kelder hingen lekker was, daarom diende dat machien  :LOL:

jerryke

Citaat van: Flurk op  9 november 2015, 14:56:53
Ik ga deze avond, omdat het zoooooooooooooooooo lang geleden is Tatjespap maken. Niet zeggen tegen de prof hé want die schooier zou durven komen mee eten..

dat ziet er lekker uit, maar Tatjespap wat is dat ?  op  de foto zie ik puree (die zal niet gewoon zijn gemaakt) garnalen en een gepocheerd ei