Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

kabar


Flurk

Kabar ik ga u nekeer ne goede raad geven. Zwijg hier in alle talen over iets hebben want de direktie gaat gelijk nen hond op u vliegen om het te confisceren. >:(

kabar

Citaat van: Flurk op 29 augustus 2009, 13:09:50
Kabar ik ga u nekeer ne goede raad geven. Zwijg hier in alle talen over iets hebben want de direktie gaat gelijk nen hond op u vliegen om het te confisceren. >:(

Gesnopen! :bye_smiley:

barabas

Lachend Groentje niet geloven wij zijn écht met uw welzijn begaan!

jerryke

prof waar is jan nu op vakantie....naar Niverance of naar Toebroektoe ?

barabas

Naar boshotel "De Vlaamse Gaai" heb ik horen zeggen.

Ik ben (echt) inverlof van Vrijdag middag tot zaterdag 19 september, helaas op eigen kosten!

jerryke

Citaat van: barabas op 29 augustus 2009, 13:19:18
Lachend Groentje niet geloven wij zijn écht met uw welzijn begaan!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Madame F

Citaat van: barabas op 29 augustus 2009, 13:24:30
Naar boshotel "De Vlaamse Gaai" heb ik horen zeggen.

Ik ben (echt) inverlof van Vrijdag middag tot zaterdag 19 september, helaas op eigen kosten!

moa mien schatteke moette kik u zolank gon missen

Mathieu

Geen enkel probleem zoun ik zeggen Prof amuseer je daar goed en blijk nog maar wat langer. je neemt zoals gewoonlijk toch de kassa altijd mee om die leeg terug te brengen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En vinden de bewoners nu ook niet, als de directie op verlof is ( met onze centen natuurlijk) en die venijdige nurse is er ook niet dat het toch zalig vertoeven is in ons rusthuis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu






Komt morgen op bezoek om eens te zien hoe het draait. Jullie weten nog wel van die vorige die de directie zo op hun kap gezeten heeft. Maar wezelijk is er toen weinig verandert. Dus als deze jullie vragen stelt, antwoord gerust want de directie is er toch niet en namen gaat ze niet noemen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: jerryke op 29 augustus 2009, 13:20:29
prof waar is jan nu op vakantie....naar Niverance of naar Toebroektoe ?
Ik ben met den Albert en zijn nieuw yacht een kroes aan 't maken van een paar weken.  :hi_smiley:

jerryke

Citaat van: janmettepet op 14 september 2009, 00:24:58
Citaat van: jerryke op 29 augustus 2009, 13:20:29
prof waar is jan nu op vakantie....naar Niverance of naar Toebroektoe ?
Ik ben met den Albert en zijn nieuw yacht een kroes aan 't maken van een paar weken.  :hi_smiley:

oeioei met Beerke alleen  ;D ......vraag ook eens of hij ons met flip een kroes kan laten maken, en ook een toerke met de helicopter boven Fruttersland kan organiseren

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 14 september 2009, 00:24:58
Citaat van: jerryke op 29 augustus 2009, 13:20:29
prof waar is jan nu op vakantie....naar Niverance of naar Toebroektoe ?
Ik ben met den Albert en zijn nieuw yacht een kroes aan 't maken van een paar weken.  :hi_smiley:


En heb je aan bibberbeerke dan ook gezegd waar je het geld vandaan gehaald hebt om zo een verlof te hebben. En twee venten alleen op dat yacht : wat moeten we ons daar bij voorstellen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 14 september 2009, 00:38:02
Citaat van: janmettepet op 14 september 2009, 00:24:58
Citaat van: jerryke op 29 augustus 2009, 13:20:29
prof waar is jan nu op vakantie....naar Niverance of naar Toebroektoe ?
Ik ben met den Albert en zijn nieuw yacht een kroes aan 't maken van een paar weken.  :hi_smiley:

oeioei met Beerke alleen  ;D ......vraag ook eens of hij ons met flip een kroes kan laten maken, en ook een toerke met de helicopter boven Fruttersland kan organiseren



Jerryke niet doen, want dan zouden de schouwen wel eens van de daken kunnen verdwijnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.