Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En sta achter je Jerryke, toegevingen doen of ophoepelen en een nieuwe aan het commando. Maar of Micmac zo geschikt is, weet ik nog niet, die is er nooit gezien zijn bezigheden. En via een of ander ingewikkeld apparaat wil ik niet gecontroleerd worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: barabas op 12 oktober 2015, 22:25:01
Al meer dan een jaar geen beweging meer!

Ik zal die troep oude rakkers er uit laten kegelen en vervangen door illegalen.

Brengt meer op en de staat betaald de huur toch vlekkeloos.

ma ma wie we daar hebben, durft gij u hier nog te laten zien.....wij zitten zonder water, zonder stroom en verstopte wc's en wij maar dikke huur betalen

Mathieu

13 oktober 2015, 01:42:35 #1892 Laatste wijziging: 13 oktober 2015, 01:50:54 door Mathieu
En niet alleen de wegen Micmac, ze hebben hier bij mij de stroom en het water ook ,og gestolen
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hoelaat beginnen we er aan????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Dat is precies al een keer op gegeten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: jerryke op 12 oktober 2015, 22:44:18
Citaat van: barabas op 12 oktober 2015, 22:25:01
Al meer dan een jaar geen beweging meer!

Ik zal die troep oude rakkers er uit laten kegelen en vervangen door illegalen.

Brengt meer op en de staat betaald de huur toch vlekkeloos.

ma ma wie we daar hebben, durft gij u hier nog te laten zien.....wij zitten zonder water, zonder stroom en verstopte wc's en wij maar dikke huur betalen


Maar ik zit met dikke percentjes :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

barabas

Citaat van: Koter op 14 oktober 2015, 01:12:29
Dat is precies al een keer op gegeten.


Viesneus, das 3 sterrenkost waardig voor jullie! :)

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Flurk op 14 oktober 2015, 12:12:15
Ik heb juist een gastje met eenbrommerke doen struikelen met mijn wandelstok en zie nekeer wat er in die zijn bakske zat. Aanschuiven mannen........

wat hebt ge met dat brommerke gedaan.....mocht ge dat nog hebben kan ik eens gaan rondkijken voor een luxe appartement, want voor de huur wat we hier betalen vinden we wel iets beter  :angel:  dan is het gedaan met die luxe reisjes van de prof, dan kan hij werken gaan  :Tip-Hat:

barabas

Citaat van: jerryke op 14 oktober 2015, 16:29:41
Citaat van: Flurk op 14 oktober 2015, 12:12:15
Ik heb juist een gastje met eenbrommerke doen struikelen met mijn wandelstok en zie nekeer wat er in die zijn bakske zat. Aanschuiven mannen........

wat hebt ge met dat brommerke gedaan.....mocht ge dat nog hebben kan ik eens gaan rondkijken voor een luxe appartement, want voor de huur wat we hier betalen vinden we wel iets beter  :angel:  dan is het gedaan met die luxe reisjes van de prof, dan kan hij werken gaan  :Tip-Hat:

Héla: ik ben hier de ENIGE die nog werkt, stelletje l******en :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Flurk

14 oktober 2015, 18:26:23 #1900 Laatste wijziging: 14 oktober 2015, 20:58:39 door Flurk
Citaat van: barabas op 14 oktober 2015, 17:35:37
Citaat van: jerryke op 14 oktober 2015, 16:29:41
Citaat van: Flurk op 14 oktober 2015, 12:12:15
Ik heb juist een gastje met eenbrommerke doen struikelen met mijn wandelstok en zie nekeer wat er in die zijn bakske zat. Aanschuiven mannen........

wat hebt ge met dat brommerke gedaan.....mocht ge dat nog hebben kan ik eens gaan rondkijken voor een luxe appartement, want voor de huur wat we hier betalen vinden we wel iets beter  :angel:  dan is het gedaan met die luxe reisjes van de prof, dan kan hij werken gaan  :Tip-Hat:


Héla: ik ben hier de ENIGE die nog werkt, stelletje l******en :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:
Uitbuiten is inderdaad een werkwoord maar of het vermoeiend werk ik betwijfel ik hoor..................

jerryke

14 oktober 2015, 18:59:11 #1901 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 12:54:47 door Driver
Citaat van: Micmac op 14 oktober 2015, 18:54:53
Die pizza was lekker, en wat gaan we nu eten, heb mijn kastrol goed uitgewassen met beekwater.

ga eens kijken bij de prof in de frigo   die ziet dat nu toch niet als ge leeghaalt want hij zit nu momenteel toch de Pabo te lezen  :LOL:

barabas

Vandaag Tabascosoep, recept:

- 1L tabasco
- 10 Kg zeezout
- 89 L water
- 1 regenworm, vers gevangen.

Smakelijk (idee opgedaan in de quiz). :Tip-Hat:

jerryke

Citaat van: barabas op 15 oktober 2015, 18:50:47
Vandaag Tabascosoep, recept:

- 1L tabasco
- 10 Kg zeezout
- 89 L water
- 1 regenworm, vers gevangen.

Smakelijk (idee opgedaan in de quiz). :Tip-Hat:

smakelijk Prof, daar ga je plezier van hebben ..... spijtig dat wij de oudjes dat niet mogen eten  :devil_whip:

Koter

Citaat van: jerryke op 15 oktober 2015, 18:54:55
Citaat van: barabas op 15 oktober 2015, 18:50:47
Vandaag Tabascosoep, recept:

- 1L tabasco
- 10 Kg zeezout
- 89 L water
- 1 regenworm, vers gevangen.

Smakelijk (idee opgedaan in de quiz). :Tip-Hat:

smakelijk Prof, daar ga je plezier van hebben ..... spijtig dat wij de oudjes dat niet mogen eten  :devil_whip:

Met 90 liter gaat de prof een tijdje toekomen met zijn soep.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....