Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Niet de schuld op iemand anders steken als je met je zatte botten daar ingetuimeld bent en dan de verdachtmaking op een ander hebt willen schuiven. Wij hebben nooit geen manden gehad, maar de heren van de directie wel en die zijn inderdaad plots verdwenen in de grote container. Hoe zou dat nu komen???????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 augustus 2009, 02:23:13
Niet de schuld op iemand anders steken als je met je zatte botten daar ingetuimeld bent en dan de verdachtmaking op een ander hebt willen schuiven. Wij hebben nooit geen manden gehad, maar de heren van de directie wel en die zijn inderdaad plots verdwenen in de grote container. Hoe zou dat nu komen???????
weet je waarom die manden verdwenen zijn.....wel die manden waren voor ons bestemd, maar de direktie heeft die voor andere doeleinden gebruikt en daar zijn ze van nog hogerhand op uitgekomen....en nu zeggen ze dat die niet aangekomen zijn

Madame F

zen die hie nog niet oant danse, moette kik dan echt noa hie komen darveur

Mathieu

Dat is verboden door de directie, die zijn zeker gepakt van de zon.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Tuurlijk mag dat niet **we snoeper.

We hebben meteen wat patientjes bij, Kabar & Xsofie mogen ook hun ruime bijdrage storten.

Dat Ladietje kunnen we misschien nurse laten spelen Jan :denken:

jerryke

Citaat van: barabas op 29 augustus 2009, 04:24:40
Tuurlijk mag dat niet **we snoeper.

We hebben meteen wat patientjes bij, Kabar & Xsofie mogen ook hun ruime bijdrage storten.

Dat Ladietje kunnen we misschien nurse laten spelen Jan :denken:

joepieeeeeeeeeeeeeeee dan moeten wij MINDER gaan betalen  ;D

kabar

Kabar wil wel zijn bijdrage storten, maar dan moet hij wel weten waarover deze topic gaat.

jerryke

Citaat van: kabar op 29 augustus 2009, 11:18:50
Kabar wil wel zijn bijdrage storten, maar dan moet hij wel weten waarover deze topic gaat.

dit is hier een rustoord waar de direktie al je centjes inpalmt, en waar je heel veel niks voor terug krijgt....ook gaat de direktie (lees Barabas en janmettepet) met onze centjes voor weken op vakantie van Hawai tot Costa Corniche....eten is hier zo goed, aja want je krijgt niks....dus raad ik je aan om de centjes wat in je kous steken goed verborgen te houden voor hun.

kabar

Ik heb niet veel centjes. Ben maar een arme gepensionneerde. Maar af en toe een tourneeke gaat er wel af.

barabas

Nee nee, zoo werkt dat hier niet: pensioentje aan de kas storten en af en toe een toerneeke krijgen, zó gaat dat hier!

Xsofie màg wel als ontspanning elke dag den afwas doenmet den Thieu & Jerry :Tip-Hat:

jerryke

Citaat van: barabas op 29 augustus 2009, 12:26:21
Nee nee, zoo werkt dat hier niet: pensioentje aan de kas storten en af en toe een toerneeke krijgen, zó gaat dat hier!

Xsofie màg wel als ontspanning elke dag den afwas doenmet den Thieu & Jerry :Tip-Hat:

lap we hebben het alweer plakken.....gaan ze de afwas in alle rusthuizen hier ophalen en wij kunnen die weer doen.....en natuurlijk krijgen zij de centjes ervoor

kabar

Nu begrijp ik waarom die zo rijk is.

barabas

Rijk is relatief Kabar, Flurk is bv. rijk aan kunstzin, Jerry rijk aan kookreceptjes, Jan aan glimmende diamantjes, Koter rijk aan vis en reigers, ....

kabar

En ik ben rijk aan enkele goede vrienden en vriendinnen.

barabas

Een paar frutters toch ook hoop ik :4_1_201: