Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op 31 juli 2009, 20:19:32
Feesten zit er inderdaad niet in: WAAR ZIT JAN EIGENLIJK????

op vakantie met ons en jouw geld  :LOL: :LOL:

Mathieu

Zeker en vast Jerryke en er zouden al afspraken zijn om dit jaar voor 6 weken te gaan. Je moet dus niet vragen hoeveel van onze centen naar elders verdwijnen als waar wij in feite voor betalen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Nietoverdrijven Thieu, 12 x 2 weken had ik in gedachten  :9_2:

Mathieu

Goed zo Prof dan zijn we die tijd toch gerust want die andere durft niet veel zeggen als de Prof er niet is hihihihi.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  2 augustus 2009, 12:22:30
Goed zo Prof dan zijn we die tijd toch gerust want die andere durft niet veel zeggen als de Prof er niet is hihihihi.

goed zo  :denken: niks goed zo ....dat ze maar op vakantie gaan zoveel ze willen, maar de centen moeten ze hier laten...anders hebben wij niets

barabas

Het slijk der aarde benodigen jullie niet in dit Fruttersparadijs :bye_smiley:

Mathieu

Niets van aantrekken Jerryke, wij weten er wel iets op te vinden. Ben vannacht even op onderzoek uit geweest en het resultaat was verbluffend, sttttttttttttttttt
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2009, 10:11:48
Niets van aantrekken Jerryke, wij weten er wel iets op te vinden. Ben vannacht even op onderzoek uit geweest en het resultaat was verbluffend, sttttttttttttttttt

Pas maar op dat uw valse eetkamer niet uitvliegt :lachrol:

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2009, 10:11:48
Ben vannacht even op onderzoek uit geweest en het resultaat was verbluffend, sttttttttttttttttt
IDD, heb gezien dat er iemand het deksel van de beerput heeft afgehaald en er is ingetuimeld. Het niet al te frisse spoor liep naar de kamer van mathieu. :4_1_72:

Mathieu

8 augustus 2009, 12:00:42 #264 Laatste wijziging: 8 augustus 2009, 12:09:55 door Mathieu
Wie zou daar in gevallen zijn, ik vrees de melder. Want dat spoor was heel slecht gelegd, tot aan mijn deur maar binnen was er niets te zien of te merken. Spoorlegger eerst wat bij gaan studeren als je dat de volgende keer wil doen, nietwaar Jammetdepet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: janmettepet op  4 februari 2009, 04:07:59
Momentje, ik ben mijnen nieuwe boro aan 't installeren. Lederen salonneke, antiek mahoniehouten boro en dan nog alle technische snufjes op PC gebied. Achteraan een jaccuzi en een slaapkamer met hemelbed voor als ik hier moet blijven overwerken.
Alle kamers zijn geschilderd en ik heb occasie ijzeren legerbedjes besteld bij de Crem, helaas zullen er de eerste weken geen matrassen bijzijn maar op zo'n ijzerendraad slapen daar wordt ge hard van. Nu nog ff zoeken waar ik de bar moet installeren. :zoeken: :zoeken:

Spoorlegger mag studeren aan den boro :9_2:

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  8 augustus 2009, 12:00:42
Wie zou daar in gevallen zijn, ik vrees de melder. Want dat spoor was heel slecht gelegd, tot aan mijn deur maar binnen was er niets te zien of te merken.
Idd redelijk proper opgekuist behalve de stinkende kleding en opneemvodden in de wasmand :4_1_72:

Mathieu

Citaat van: janmettepet op  9 augustus 2009, 19:39:04
Citaat van: Mathieu op  8 augustus 2009, 12:00:42
Wie zou daar in gevallen zijn, ik vrees de melder. Want dat spoor was heel slecht gelegd, tot aan mijn deur maar binnen was er niets te zien of te merken.
Idd redelijk proper opgekuist behalve de stinkende kleding en opneemvodden in de wasmand :4_1_72:


Je spreekt toch wel degelijk van je eigen kamer denk ik, ik heb zelfs geen wasmand in mijn kamer staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 11 augustus 2009, 02:23:23
Citaat van: janmettepet op  9 augustus 2009, 19:39:04
Citaat van: Mathieu op  8 augustus 2009, 12:00:42
Wie zou daar in gevallen zijn, ik vrees de melder. Want dat spoor was heel slecht gelegd, tot aan mijn deur maar binnen was er niets te zien of te merken.
Idd redelijk proper opgekuist behalve de stinkende kleding en opneemvodden in de wasmand :4_1_72:


Je spreekt toch wel degelijk van je eigen kamer denk ik, ik heb zelfs geen wasmand in mijn kamer staan.

ik ook niet

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 11 augustus 2009, 02:23:23
Citaat van: janmettepet op  9 augustus 2009, 19:39:04
Citaat van: Mathieu op  8 augustus 2009, 12:00:42
Wie zou daar in gevallen zijn, ik vrees de melder. Want dat spoor was heel slecht gelegd, tot aan mijn deur maar binnen was er niets te zien of te merken.
Idd redelijk proper opgekuist behalve de stinkende kleding en opneemvodden in de wasmand :4_1_72:


Je spreekt toch wel degelijk van je eigen kamer denk ik, ik heb zelfs geen wasmand in mijn kamer staan.
Neen, nu niet meer, die hebben we kunnen weggooien. :o