Januari, de wintermaand.

Gestart door Driver, 31 december 2020, 13:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Micmac

De mieserige regen is gestopt, een hele dag motregen .

Flurk

Het regent hier sedert gisterenavond en het is nog steeds bezig. Prettige dag allemaal... en blijf in uw kot..... :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 28 januari 2021, 12:26:48Het regent hier sedert gisterenavond en het is nog steeds bezig. Prettige dag allemaal... en blijf in uw kot..... :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

gisteravond  :Doh3:  hier gisteren al de hele dag, de hele nacht en nu nog altijd

xofie

wij hebben een paar dagen zomerweer

xofie

Micmac wordt gevraagd bij lingo

Flurk

Citaat van: xofie op 28 januari 2021, 20:33:05Micmac wordt gevraagd bij lingo
Zoek eens bij verloren personen of bij GEZOCHT,,,.... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

stevens-willy

 :hi_smiley: Hier een fijn zonnetje bij een temperatuur van 10,5°, heb een kleine wandeling gedaan rond de wijk hier in Veulen, het zijn ongeveer 1 kilometer.
Het is mijn eerste keer dat ik buiten kom dit jaar, in 2020 ben ik ook maar een paarkeer buiten geweest.
Ben de 8 maart het hospitaal in gegaan voor een operatie die de 9 maart gedaan is, heb toen zes weken plat gelegen, het ging niet goed nu ben ik terug goed maar krijg ik een tweede probleem met mijn linker heup, hopen dat dit niet erger wordt.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 29 januari 2021, 15:54:45:hi_smiley: Hier een fijn zonnetje bij een temperatuur van 10,5°, heb een kleine wandeling gedaan rond de wijk hier in Veulen, het zijn ongeveer 1 kilometer.
Het is mijn eerste keer dat ik buiten kom dit jaar, in 2020 ben ik ook maar een paarkeer buiten geweest.
Ben de 8 maart het hospitaal in gegaan voor een operatie die de 9 maart gedaan is, heb toen zes weken plat gelegen, het ging niet goed nu ben ik terug goed maar krijg ik een tweede probleem met mijn linker heup, hopen dat dit niet erger wordt.

Willy

blijf toch maar niet te lang met een pijnlijke heup rondlopen, en voor een heupoperatie hoef je niet bang te zijn de man hier heeft reeds 2 nieuwe heupen gekregen (Dokter Jorissen in Salvatorkliniek in Hasselt)

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 29 januari 2021, 15:54:45:hi_smiley: Hier een fijn zonnetje bij een temperatuur van 10,5°, heb een kleine wandeling gedaan rond de wijk hier in Veulen, het zijn ongeveer 1 kilometer.
Het is mijn eerste keer dat ik buiten kom dit jaar, in 2020 ben ik ook maar een paarkeer buiten geweest.
Ben de 8 maart het hospitaal in gegaan voor een operatie die de 9 maart gedaan is, heb toen zes weken plat gelegen, het ging niet goed nu ben ik terug goed maar krijg ik een tweede probleem met mijn linker heup, hopen dat dit niet erger wordt.

Willy
Willy, u niet laten kisten hé. Houdt er de moed in en doe dat wandelingske nog maar een paar keren...

Flurk

In onze buurt dreigt de Barebeek over te stromen....en zeggen dat we enkele maanden geleden zo op regen geroepen hebben.... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Het is wel droog maar staat het grondwater nu al op een normaal peil of niet?????

Koter

Citaat van: Flurk op 31 januari 2021, 12:48:35Het is wel droog maar staat het grondwater nu al op een normaal peil of niet?????

Ik denk dat het grondwater al een hele tijd op peil is maar dat ze het blijven ontkennen om de mensen aan te sporen om spaarzaam met het water om te springen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Hier ziet alles wit, niet van de sneeuw maar door de vriezeman.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Hier is het de ganse dag de lucht pot dicht en het zijn 3°.
Ben vanmorgen alleen buiten gekomen voor naar de kerk te gaan, daar mochten slechts 15 mensen binnen.
Nu is Mariette naar het veldrijden aan kijken.

Willy