Januari, de wolfsmaand.

Gestart door Driver, 30 december 2021, 12:26:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 12 januari 2022, 15:38:42:hi_smiley:  Goede middag, hier is het maar grijs.
Een vraagje Waar kopen jullie de ffp2 mondkapjes  ???  ???  ??? .

Willy

normaal kun je die in de apotheek kopen Willy

Micmac

Citaat van: jerryke op 12 januari 2022, 15:47:34
Citaat van: stevens-willy op 12 januari 2022, 15:38:42:hi_smiley:  Goede middag, hier is het maar grijs.
Een vraagje Waar kopen jullie de ffp2 mondkapjes  ???  ???  ??? .

Willy

normaal kun je die in de apotheek kopen Willy

Of in een autopair, word ook gebruikt bij het spuiten van autolak, ook op markten.

stevens-willy

Citaat van: jerryke op 12 januari 2022, 15:47:34
Citaat van: stevens-willy op 12 januari 2022, 15:38:42:hi_smiley:  Goede middag, hier is het maar grijs.
Een vraagje Waar kopen jullie de ffp2 mondkapjes  ???  ???  ??? .

Willy

normaal kun je die in de apotheek kopen Willy

Bedank Jerryke

Willy

stevens-willy

Citaat van: Micmac op 12 januari 2022, 18:41:34
Citaat van: jerryke op 12 januari 2022, 15:47:34
Citaat van: stevens-willy op 12 januari 2022, 15:38:42:hi_smiley:  Goede middag, hier is het maar grijs.
Een vraagje Waar kopen jullie de ffp2 mondkapjes  ???  ???  ??? .

Willy

normaal kun je die in de apotheek kopen Willy

Of in een autopair, word ook gebruikt bij het spuiten van autolak, ook op markten.


Bedank Micmac

Willy

Flurk

Slecht nieuws deze morgen. Onze buren (zij tandartse, hij Rijkswachter) die 40 jaar geleden naast ons zijn komen wonen stopt er mee en gaat een straat verder wonen . Ik ga hen echt missen.
In de plaats komt een kunstenares Vivian Kral (Google maar eens) , redelijk beroemd, (verkoopt bij Sotheby's) en uitsluitend Franstalig. Wij h-gaan onze buren echt missen want het waren heel toffe mensen.  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96: 

stevens-willy

 :hi_smiley:  Hallo het is nu 13.38 uur en wij hebben een temperatuur van 5°, het zonnetje schijnt lekker.
Om 14 uur ga ik met de scootmobil naar de sporthal in Heers een tasje koffie drinken.
Zo ben ik nog eens buiten en onder de mensen geweest.

Willy

Flurk

14 januari 2022, 12:02:15 #66 Laatste wijziging: 14 januari 2022, 12:04:11 door Flurk
Goede morgen allemaal. Hofstade onder een strelende zon maar het vriest wel .Als het zo blijft gaan we deze namiddag een flinke wandeling maken. Prettige dag allemaal.

barabas

Hier blijft de mist die sinds gisteren de ganse dag aanhoud, temperatuur +3°C

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen allen, Sinds 29 december 2021 heb ik een hometrainer in huis staan, staat eigenlijk in de garage.
Ga er alle dagen 10 minuten op zitten en maak 3 Km. bij een haart slag van 97.
Op dit ogenblik schijnt het zonnetje lekker en de temperatuur buiten is 1,5°

Willy

Micmac

Gisteren door gans Vlaanderen gereden met dikke mist en vandaag rond de kerk in volle zon 3°.

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 14 januari 2022, 12:53:41:hi_smiley:  Goede morgen allen, Sinds 29 december 2021 heb ik een hometrainer in huis staan, staat eigenlijk in de garage.
Ga er alle dagen 10 minuten op zitten en maak 3 Km. bij een haart slag van 97.
Op dit ogenblik schijnt het zonnetje lekker en de temperatuur buiten is 1,5°

Willy
Pas op he Willy , op die manier riskeer je terug jong te worden.... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Flurk

goede morgen allemaal. Hier is het grijs en killig maar dat gaat me toch niet tegenhouden om buiten te komen. Er bestaat goede kleding tegen alle soorten weer. Tot straks misschien. :4_1_201:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, hier is het mist en een temperatuur van 1°.
Ik ga binnen blijven, heb mijn 3 Km op de hometrainer reeds gemaakt.

Willy

barabas

Na drie dagen dikke mist, de hele dag, nu eindelijk volop zon en 8°!

Micmac

Vandaag aan zee zeer dichte mist en de zichtbaarheid werd rond 17 uur nog slechts 50 meter.