Mei de Mariamaand

Gestart door Driver, 30 april 2024, 12:37:45

Vorige topic - Volgende topic

jerryke (+ 1 verborgen) en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

goede middag eindelijk zijn mijn antibiotica pillen op vanwaar ik er 12 per dag moest nemen, resultaat steeds misselijk en niet kunnen eten, nu moet ik nog 15 dagen 2 pillen per dag nemen en het resultaat is hetzelfde misselijk en geen eetlust, gisteren heb ik een halve gehaktbol gegeten op heel de dag, en het rare is ik val geen gram af

Flurk

Citaat van: xofie op  7 mei 2024, 15:50:28goede middag eindelijk zijn mijn antibiotica pillen op vanwaar ik er 12 per dag moest nemen, resultaat steeds misselijk en niet kunnen eten, nu moet ik nog 15 dagen 2 pillen per dag nemen en het resultaat is hetzelfde misselijk en geen eetlust, gisteren heb ik een halve gehaktbol gegeten op heel de dag, en het rare is ik val geen gram af
Ik denk dat uw dokter en uw apotheker u graag zien...

jerryke

Citaat van: xofie op  7 mei 2024, 15:50:28goede middag eindelijk zijn mijn antibiotica pillen op vanwaar ik er 12 per dag moest nemen, resultaat steeds misselijk en niet kunnen eten, nu moet ik nog 15 dagen 2 pillen per dag nemen en het resultaat is hetzelfde misselijk en geen eetlust, gisteren heb ik een halve gehaktbol gegeten op heel de dag, en het rare is ik val geen gram af

welke pillen waren dat dan ?


barabas

Daarstraks toen ik naar huis reed liep er een wolf voorbij op de Eikenlei in Sint-Job-In't Goor. Eerst dacht ik dat het een Scheper was maar nu kwam het op GVA:

https://www.gva.be/cnt/dmf20240507_96489860

Micmac

Citaat van: xofie op  7 mei 2024, 15:50:28goede middag eindelijk zijn mijn antibiotica pillen op vanwaar ik er 12 per dag moest nemen, resultaat steeds misselijk en niet kunnen eten, nu moet ik nog 15 dagen 2 pillen per dag nemen en het resultaat is hetzelfde misselijk en geen eetlust, gisteren heb ik een halve gehaktbol gegeten op heel de dag, en het rare is ik val geen gram af

De darmen een beetje afwisseling geven helpt meestal, een glas Kiwisap doet meestal wonderen.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Meer dan een week constant toezicht gehad in de kleinste kamer vanhet hus,: WC. Tien tot 20 keer per dag er naar toe en dan was het opeens gedaan. Moet er wel aan toe voegen dat ik een pillen hater ben. Wat er aan de hand was weet ik niet maar blijkbaar is nu weer alles normaal. Of ben ik aan het flippen misschien
??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

8 mei 2024, 14:07:27 #52 Laatste wijziging: 8 mei 2024, 16:25:02 door Flurk
Thieu ik denk dat ge een nachtmerrie gehad hebt... :4_1_72:  :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 mei 2024, 12:32:33Goede morgen allemaal. Meer dan een week constant toezicht gehad in de kleinste kamer vanhet hus,: WC. Tien tot 20 keer per dag er naar toe en dan was het opeens gedaan. Moet er wel aan toe voegen dat ik een pillen hater ben. Wat er aan de hand was weet ik niet maar blijkbaar is nu weer alles normaal. Of ben ik aan het flippen misschien
??????

"Lucovitaal Stoelgang met Senna" helpt meestal de darmflora te herstellen, doch eens wat bloed laten trekken kan nooit kwaad , zo kan er ook een tekort zijn aan B12 (ijzer/zink).

Micmac

Citaat van: barabas op  7 mei 2024, 22:20:20Daarstraks toen ik naar huis reed liep er een wolf voorbij op de Eikenlei in Sint-Job-In't Goor. Eerst dacht ik dat het een Scheper was maar nu kwam het op GVA:

https://www.gva.be/cnt/dmf20240507_96489860

Dat beestje heeft al reclame gemaakt.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik geloof dat we het ons gaan berouwen dat we vandaag niet ergens naartoe geweest zijn. Het is nl. rommelmarkt in ons dorp en dan krijgen we vremd bezoek. Dat gaat weer de hele dag een op en af gerij worden van zwarte madammen uit een grote sociale woonwijk van Mechelen hier vlakbij en daar gaan onze hondjes dus een hele dag naar blaffen. Moesten onze overburen niet zo een lieve mensen zijn ik ging de hele dag met de honden aan de overkant staan. :smil414ae0fb30e96: Ik ga koeketien dan maar een zenuwpilleke geven zeker en er misschien ook eentje pakken? Deze namiddag gaat de wandeling toch lang duren hoor. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Citaat van: barabas op  7 mei 2024, 22:20:20Daarstraks toen ik naar huis reed liep er een wolf voorbij op de Eikenlei in Sint-Job-In't Goor. Eerst dacht ik dat het een Scheper was maar nu kwam het op GVA:

https://www.gva.be/cnt/dmf20240507_96489860
Had je geen koekje bij Prof?

xofie

Citaat van: Flurk op  7 mei 2024, 17:18:30
Citaat van: xofie op  7 mei 2024, 15:50:28goede middag eindelijk zijn mijn antibiotica pillen op vanwaar ik er 12 per dag moest nemen, resultaat steeds misselijk en niet kunnen eten, nu moet ik nog 15 dagen 2 pillen per dag nemen en het resultaat is hetzelfde misselijk en geen eetlust, gisteren heb ik een halve gehaktbol gegeten op heel de dag, en het rare is ik val geen gram af
Ik denk dat uw dokter en uw apotheker u graag zien...

dat is gratis hier

xofie

Citaat van: jerryke op  7 mei 2024, 18:33:24
Citaat van: xofie op  7 mei 2024, 15:50:28goede middag eindelijk zijn mijn antibiotica pillen op vanwaar ik er 12 per dag moest nemen, resultaat steeds misselijk en niet kunnen eten, nu moet ik nog 15 dagen 2 pillen per dag nemen en het resultaat is hetzelfde misselijk en geen eetlust, gisteren heb ik een halve gehaktbol gegeten op heel de dag, en het rare is ik val geen gram af

welke pillen waren dat dan ?

ho Jerryke  ik heb ze zo snel mogelijk de vuilbak gekiepert.  pylera zijn drie verschillende antibiotic'as in één, ik moest ook nog per dag 2  maagbeschermers nemen

xofie

Citaat van: Micmac op  7 mei 2024, 23:59:37
Citaat van: xofie op  7 mei 2024, 15:50:28goede middag eindelijk zijn mijn antibiotica pillen op vanwaar ik er 12 per dag moest nemen, resultaat steeds misselijk en niet kunnen eten, nu moet ik nog 15 dagen 2 pillen per dag nemen en het resultaat is hetzelfde misselijk en geen eetlust, gisteren heb ik een halve gehaktbol gegeten op heel de dag, en het rare is ik val geen gram af

De darmen een beetje afwisseling geven helpt meestal, een glas Kiwisap doet meestal wonderen.

daar ben ik allergisch voor