Corona-virus

Gestart door Koter, 12 maart 2020, 19:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Koter

Er zijn de voorbije 24 uur 104 nieuwe besmettingen met het coronavirus gemeld in België, tegenover 89 gisteren. De andere cijfers staan wel op groen: er werden maar 19 nieuwe patiënten in de ziekenhuizen opgenomen tegenover 24 gisteren, en 40 anderen mochten het hospitaal weer verlaten. Er werden 10 nieuwe overlijdens gerapporteerd.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Er zijn de voorbije 24 uur 128 nieuwe besmettingen met het coronavirus gemeld in België, tegenover 104 gisteren. Er werden 20 nieuwe patiënten in de ziekenhuizen opgenomen (tegenover 19 gisteren), 27 anderen mochten het hospitaal weer verlaten. Op de afdeling intensieve zorgen is er een daling van 5 patiënten. Er werden helaas ook 12 doden gerapporteerd, tegenover 10 nieuwe overlijdens gisteren. Alle trends van de voorbije week blijven dalend.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Het blijkt waar te zijn ! 🙈
Ik had hem al uitstaan ✅

We worden er gewoon ingeluisd 🤬
LET OP!!
Zonder uw toestemming is er een corona-track en trace app voorzetje geïnstalleerd op uw telefoon!!

Dit geldt voor alle Android-smartphones wereldwijd.

Heel sneaky er stiekem op gemoffeld door Google!

Als u hier niet van gediend bent, doorloop dan direct de volgende stappen:

Kijk op uw telefoon bij: Instellingen.

Klik op Google-instellingen

En daar ziet u het staan in volle glorie:

💮BLOOTSTELLINGSMELDINGEN VOOR COVID-19

Klik op de drie puntjes in de rechterbovenhoek van het telefoonschermpje.

Druk op: Gebruik en diagnostische gegevens.

Klik op OFF

Een ziekmakende inbreuk op uw telefoon.

Er zijn door Google aan niemand herziene GEBRUIKERSVOORWAARDEN voorgelegd alvorens zomaar alvast 'blootstellingsmeldingen' op uw foontje te schroeven:

Een volksgezondheidsinstantie BEPAALT welke factoren kunnen wijzen op mogelijke blootstelling.

Je telefoon gebruikt bluetooth om willekeurige ID's willekeurig te verzamelen en te delen met andere telefoons die in de buurt zijn.

Willekeurige ID's worden na 14 dagen automatisch verwijderd.

De willekeurige ID van uw telefoon wordt ELKE tien tot twintig minuten gewijzigd om tracking te helpen voorkomen.

Uw telefoon slaat alleen willekeurige ID's van de afgelopen veertien dagen op.

Werkelijk, dit is niet meer normaal !!


Bij mij stond dit dus aan en heb het uitgezet, ik liet het vanmorgen aan de verpleger lezen en die keek en daar stond het ook aan


Koter

Dat stond hier ook aan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Deze "track en trace app" heeft ook voordelen als je Uw toestel verliest kan je het zo terugvinden .

Koter

Er zijn de voorbije 24 uur 74 nieuwe besmettingen met het coronavirus gemeld in België, tegenover 128 gisteren. Er werden 20 nieuwe patiënten in de ziekenhuizen opgenomen (net als gisteren), 42 anderen mochten het hospitaal weer verlaten. Op de afdeling intensieve zorgen liggen nog exact 50 mensen. Er werden bovendien slechts 2 overlijdens gerapporteerd, allebei in een ziekenhuis, tegenover 12 nieuwe overlijdens gisteren. Alle trends van de voorbije week blijven dalend.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: jerryke op 20 juni 2020, 11:33:07
Het blijkt waar te zijn ! 🙈
Ik had hem al uitstaan ✅

We worden er gewoon ingeluisd 🤬
LET OP!!
Zonder uw toestemming is er een corona-track en trace app voorzetje geïnstalleerd op uw telefoon!!

Dit geldt voor alle Android-smartphones wereldwijd.

Heel sneaky er stiekem op gemoffeld door Google!

Als u hier niet van gediend bent, doorloop dan direct de volgende stappen:

Kijk op uw telefoon bij: Instellingen.

Klik op Google-instellingen

En daar ziet u het staan in volle glorie:

💮BLOOTSTELLINGSMELDINGEN VOOR COVID-19

Klik op de drie puntjes in de rechterbovenhoek van het telefoonschermpje.

Druk op: Gebruik en diagnostische gegevens.

Klik op OFF

Een ziekmakende inbreuk op uw telefoon.

Er zijn door Google aan niemand herziene GEBRUIKERSVOORWAARDEN voorgelegd alvorens zomaar alvast 'blootstellingsmeldingen' op uw foontje te schroeven:

Een volksgezondheidsinstantie BEPAALT welke factoren kunnen wijzen op mogelijke blootstelling.

Je telefoon gebruikt bluetooth om willekeurige ID's willekeurig te verzamelen en te delen met andere telefoons die in de buurt zijn.

Willekeurige ID's worden na 14 dagen automatisch verwijderd.

De willekeurige ID van uw telefoon wordt ELKE tien tot twintig minuten gewijzigd om tracking te helpen voorkomen.

Uw telefoon slaat alleen willekeurige ID's van de afgelopen veertien dagen op.

Werkelijk, dit is niet meer normaal !!


Bij mij stond dit dus aan en heb het uitgezet, ik liet het vanmorgen aan de verpleger lezen en die keek en daar stond het ook aan



we worden er al drie maanden ingeluisd, de griep dood meer personen per jaar dan deze covid 19, maar nu is wel heel de wereld platgelegd
en waarom ?????  gewoon om ons onder de knoet te houden, en iedereen loopt gewillig mee, voor mij is het gewoon een smerige streek, al
eens over nagedacht ??????

Koter

Xofie, uwe speculaas is goed, maar uw uitleg deugd niet.
Het is wel dank zij de wereldwijde strenge maatregelen dat het virus onder controle blijft. Als iedereen moest redeneren als u was het dodencijfer misschien al X 10 geweest. En dat virus is nog lang niet onder controle.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Gemiddeld worden er per dag 89 nieuwe besmettingen met het coronavirus gemeld in België. Dat meldt het federale wetenschappelijke instituut Sciensano, dat vanaf vandaag trends van de laatste zeven dagen rapporteert in plaats van dagcijfers. In de ziekenhuizen worden er per dag 18 mensen opgenomen, en er sterven gemiddeld 5 mensen per dag aan COVID-19.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Er zijn de voorbije 24 uur 88 besmettingen met het coronavirus gemeld aan Sciensano. Het gemiddelde voor de voorbije week daalt zo verder tot 93 besmettingen per dag. In de ziekenhuizen werden 12 nieuwe patiënten opgenomen, hier gaat het gemiddeld om 16 opnames per dag. Er werden 9 overlijdens gemeld.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Er worden gemiddeld nog 93 besmettingen per dag met het coronavirus opgetekend, een procent lager dan de voorgaande periode van zeven dagen. In de ziekenhuizen worden gemiddeld 15 nieuwe patiënten opgenomen. Dat komt van 20. Het gemiddeld aantal overlijdens gaat van 8 naar 6, een daling van 25 procent.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 23 juni 2020, 13:32:49
Xofie, uwe speculaas is goed, maar uw uitleg deugd niet.
Het is wel dank zij de wereldwijde strenge maatregelen dat het virus onder controle blijft. Als iedereen moest redeneren als u was het dodencijfer misschien al X 10 geweest. En dat virus is nog lang niet onder controle.

ja ik ben er ook heel bang voor en hou me strikt aan de genomen maatregelen, maar soms stel ik mij toch vragen

xofie

ik kan niet echt duidelijke cijfers vinden maar wel zeggen ze van het moment er 50 gevallen zijn per 100.000 gaan de grenzen terug dicht
zolang dat virus rondspookt durf ik niet te vliegen

Koter

Er worden gemiddeld nog 89 besmettingen per dag met het coronavirus opgetekend, 6 procent lager dan de voorgaande periode van zeven dagen. In de ziekenhuizen worden gemiddeld 15 nieuwe patiënten opgenomen. Het gemiddeld aantal overlijdens bedraagt 7, tegenover 8 de voorlaatste periode van zeven dagen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Er worden gemiddeld 92 besmettingen per dag met het coronavirus opgetekend, dat is een stijging van 6 procent in vergelijking met de voorgaande periode van zeven dagen. In de ziekenhuizen worden gemiddeld 15 nieuwe patiënten opgenomen. Het gemiddeld aantal overlijdens bedraagt 6.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....