Corona-virus

Gestart door Koter, 12 maart 2020, 19:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

jerryke

In Nederland zijn de maatregelen verlengd tot 1 juni

Koter

En hier mogen bloemen- en plantenwinkels terug open. Dat vind ik wel wat vroeg, het seizoen is nog niet echt begonnen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

wat zijn de mensen toch onverantwoord.....van 6.15u tot 6.45u kwamen er welgeteld 7 Nederlandse auto's voorbij, die hebben hier toch niets te zoeken.....s'avonds aan de bezinepompen hier zie je alleen maar gele platen  :Doh3:.....jaja ik weet het wij wonen kort aan de grens

Koter

Citaat van: jerryke op 24 maart 2020, 08:57:01
wat zijn de mensen toch onverantwoord.....van 6.15u tot 6.45u kwamen er welgeteld 7 Nederlandse auto's voorbij, die hebben hier toch niets te zoeken.....s'avonds aan de bezinepompen hier zie je alleen maar gele platen  :Doh3:.....jaja ik weet het wij wonen kort aan de grens

De politie verwittigen. Aan 4000 euro per boete kunnen ze gemakkelijk een Patrouille in de buurt laten controleren.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

ze zijn verbaasd dat de Limburg de meest getroffen regio is, ikke niet zenne,  al die kutbelgen die de grens over trekken en gaan feesten, idioten toch

xofie

Het blijft hier in stijgende lijn gaan alle dagen minsten 4.00 à 4.500 personen bij, naar het schijnt is Almoradi nog virusvrij, houden zo

Flurk

Ik heb ergens gelezen dat in Limburg, in ik weet niet meer welk ziekenhuis 60% van de patiënten Turken zijn....
In Mechelen zouden dat Marokkanen moeten zijn maar er wordt compleet over gezwegen.

Koter

Citaat van: xofie op 24 maart 2020, 15:34:04
ze zijn verbaasd dat de Limburg de meest getroffen regio is, ikke niet zenne,  al die kutbelgen die de grens over trekken en gaan feesten, idioten toch


Dat gaan feesten over de grens is nu wel gedaan, nu zijn het kuthollanders die naar hier komen om goedkoper te tanken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Citaat van: Flurk op 24 maart 2020, 15:55:30
Ik heb ergens gelezen dat in Limburg, in ik weet niet meer welk ziekenhuis 60% van de patiënten Turken zijn....
In Mechelen zouden dat Marokkanen moeten zijn maar er wordt compleet over gezwegen.

Die Turken kunnen niet besmet worden, die worden beschermd door hun allah. Nu ja, dat denken ze toch.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: xofie op 24 maart 2020, 15:34:04
ze zijn verbaasd dat de Limburg de meest getroffen regio is, ikke niet zenne,  al die kutbelgen die de grens over trekken en gaan feesten, idioten toch


Xofie je hebt het altijd over kutbelgen en kuthollanders, maar kijk eens in Spanje daar zijn er meer gevallen dan hier in Belgie en kom niet af met die eene voetbalwedstrijd want daar zijn de mensen van in de uithoeken van Spanje niet naar komen kijken en die hebben het ook

xofie

Citaat van: jerryke op 24 maart 2020, 19:38:21
Citaat van: xofie op 24 maart 2020, 15:34:04
ze zijn verbaasd dat de Limburg de meest getroffen regio is, ikke niet zenne,  al die kutbelgen die de grens over trekken en gaan feesten, idioten toch


Xofie je hebt het altijd over kutbelgen en kuthollanders, maar kijk eens in Spanje daar zijn er meer gevallen dan hier in Belgie en kom niet af met die eene voetbalwedstrijd want daar zijn de mensen van in de uithoeken van Spanje niet naar komen kijken en die hebben het ook

ja mama er zijn al over de 39.000 besmette personen en dat van die voetbalwedstrijd heb ik niet uitgevonden

Flurk

Het liedje Toreador in het Chinees.
Toleadol pas op daal komt ne stiel af, glijp glijp glijp hem bij zijn staalt.
Goede morgen allemaal. Hier nog geen levende ziel in de straat gezien sedert deze morgen 9 uur 30 . Ik ga direct eens achter de hoek kijken of er nog iemand leeft....-


Driver

.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Driver

Citaat van: jerryke op 25 maart 2020, 13:13:34
waar of niet waar ?

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld/hantavirus-doodt-man-in-china-is-de-volgende-pandemie-op-komst/ar-BB11EIFS?MSCC=1585123883&ocid=spartanntp

Ik denk dat we ons niet bang moeten laten maken door dit virus. In China loopt er nog veel ongedierte rond en ze eten daar ook alles.