April, de grasmaand

Gestart door Koter, 1 april 2023, 14:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 25 april 2023, 12:01:31Goed morgen allemaal. Vandaag dus terug Carrefourdag. In feite heb ik daar eenngrondige hekel aan aar ne mens moet eten hé en ik heb nu juist niet genoeg geld om het allemaal thuis te laten brengen.Van die kant bezien is rijk zijn toch gemekkelijk. De donkergrijze lucht beloofd ook niet veel goeds . Ik hoop wel dat ik met een droge kar vanuit de winkel tot aan de auto geraak.
Volgens Koeketien zeggen ze dat de Covid , alhoewel het maar een grieo is, toch weeral flink om zich heen begint te slaan. Awel ik ga terug mijn mondmasker opzetten in de winkel. Eén keer is voor mij genoeg miserie geweest hoor. Of zoals men zegt: Voorzichtigheid is het kalf dat verdronken is in de porceleinwinkel........of toch zoiets;  :4_1_72:  Leuke dag allemaa;

U laten vaccineren help ook er tegen. :smil414ae0fb30e96:

Willy

xofie

Goede middag, vandaag 32.5, net iets teveel voor me de komende 14 dagen is de temperatuur dalende en daar ben ik blij om

Micmac

25 april 2023, 23:32:12 #107 Laatste wijziging: 25 april 2023, 23:39:54 door Micmac Reden: Ziekenhuis opnamen
Citaat van: Flurk op 25 april 2023, 12:01:31Goed morgen allemaal. Vandaag dus terug Carrefourdag. In feite heb ik daar eenngrondige hekel aan aar ne mens moet eten hé en ik heb nu juist niet genoeg geld om het allemaal thuis te laten brengen.Van die kant bezien is rijk zijn toch gemekkelijk. De donkergrijze lucht beloofd ook niet veel goeds . Ik hoop wel dat ik met een droge kar vanuit de winkel tot aan de auto geraak.
Volgens Koeketien zeggen ze dat de Covid , alhoewel het maar een grieo is, toch weeral flink om zich heen begint te slaan. Awel ik ga terug mijn mondmasker opzetten in de winkel. Eén keer is voor mij genoeg miserie geweest hoor. Of zoals men zegt: Voorzichtigheid is het kalf dat verdronken is in de porceleinwinkel........of toch zoiets;  :4_1_72:  Leuke dag allemaa;

Een Paritikel of een minuscuul klein deel van één covid druppel kan tot 10 meter ver zweven, indien je dit inademt heb je ook covid (corona), het is een beetje een loterij maar iedereen steekt iedereen aan, wanneer men de ziekenhuizen bekijkt hebben ze nog steeds covid patiënten op hun afdeling liggen maar er word geen ruchtbaarheid aan gegeven.

https://www.coronaviruscovid19.be/coronavirus-cijfers


Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag voor de eerste keer in 3 weken nog eens pistolekesdag. Ons gasten waren op reis of belet door iets anders.
De resten van de Covid miserie,(rap moe en zo......) zijn goed aan het minderen. Gisteren toch terug mijn gazon afgereden maar ik was kontent als ik ik kon gaan zitten.Vandaag dus in proncipe een rustige dag. Maak er het beste van hé... :4_1_201:   

Mathieu

Goede middag. Hier kan men bijna opnieuw gaan maaien. En dan ook de laatste bladeren (hoop ik) bij elkaar doen en weg brengen. Maar vandaag niet veel zin om te beginnen, zal de oude dag zijn vrees ik. Prettige dag allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede middag, net boete gekregen te sbel rijden 89 waar je maar 80 mocht 100 euro maar als we binnen de 20 dagen betalen 50 euro , stom geld pfffffffffff

barabas

26 april 2023, 19:14:48 #111 Laatste wijziging: 26 april 2023, 19:50:25 door barabas
Hier kost dat 63,02€, ik kan het weten, twee weken geleden viel ik in de prijzen :P

Mathieu

Goede morgen allemaal, hier schijnt de zon alleen is die vervelende wind er te veel aan. Wat die verkeersboetes betreft wordt ik tot op heden goed gespaard. Nog maar vier stuks mogen ontvangen en telkens was het tussen de 60 en de 75 €. Prettige dag verder aan elkeen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: xofie op 26 april 2023, 15:22:34goede middag, net boete gekregen te sbel rijden 89 waar je maar 80 mocht 100 euro maar als we binnen de 20 dagen betalen 50 euro , stom geld pfffffffffff
En als ge die flik 20 Euro gegeven had? Was dat dan niet opgelost? :biggrinumbrella1:
Vandaag is bij ons een stuk van de tuin aan de beurt om onkruid te verwijdeen.

xofie

Citaat van: Flurk op 27 april 2023, 12:57:29
Citaat van: xofie op 26 april 2023, 15:22:34goede middag, net boete gekregen te sbel rijden 89 waar je maar 80 mocht 100 euro maar als we binnen de 20 dagen betalen 50 euro , stom geld pfffffffffff
En als ge die flik 20 Euro gegeven had? Was dat dan niet opgelost? :biggrinumbrella1:
Vandaag is bij ons een stuk van de tuin aan de beurt om onkruid te verwijdeen.
was een flitspaal

xofie

gisteren naar de politie gebeld om te vragen of we die boete bij hen konden komen betalen, neen dat kon niet moest op de bank gebeuren . wij dus deze ochtend naar de bank na een kwartier aan te schuiven kregen we te horen dat dat ook niet kon, we moesten naar de post, ah ja daar konden we betalen, maar die smeerlappen godverdomme rekende 5.80 euro tachtig aan om de betaling te doen, gewoonweg schandalig toch !!!!

Micmac

Citaat van: xofie op 27 april 2023, 21:21:27gisteren naar de politie gebeld om te vragen of we die boete bij hen konden komen betalen, neen dat kon niet moest op de bank gebeuren . wij dus deze ochtend naar de bank na een kwartier aan te schuiven kregen we te horen dat dat ook niet kon, we moesten naar de post, ah ja daar konden we betalen, maar die smeerlappen godverdomme rekende 5.80 euro tachtig aan om de betaling te doen, gewoonweg schandalig toch !!!!

Het is toch zeer simpel met een bankoverschrijving of het kan ook online via dgt.es betaald worden.

Flurk

Citaat van: xofie op 27 april 2023, 21:18:19
Citaat van: Flurk op 27 april 2023, 12:57:29
Citaat van: xofie op 26 april 2023, 15:22:34goede middag, net boete gekregen te sbel rijden 89 waar je maar 80 mocht 100 euro maar als we binnen de 20 dagen betalen 50 euro , stom geld pfffffffffff
En als ge die flik 20 Euro gegeven had? Was dat dan niet opgelost? :biggrinumbrella1:
Vandaag is bij ons een stuk van de tuin aan de beurt om onkruid te verwijdeen.
was een flitspaal
Flitspalen zijn rotdingen....Die kun je niet omkopen... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

Citaat van: barabas op 26 april 2023, 19:14:48Hier kost dat 63,02€, ik kan het weten, twee weken geleden viel ik in de prijzen :P
Vooral die 0,2 vind ik prachtig...... :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Regen van in de late gisterenavond al en dat doet het nu nog. Een goede zaak is dat de buitentemperatuur ervoor zorgt dat de gasrekening getemperd word.
Voor de rest begin ik die milieiactisten hoe langer hoe onsympathieker te vinden. Wat bregt het op kunstwerken te gaan vernielen? Gaat dat de natuur redden? Ik loop nogal eens een museum binnen en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik er geen bezig zie want dan ga ik gegarandeerd voor de rest van mijn dagen gratis logies krijgen in Leuven Centraal.
Pretige dag allemaal.