Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas


Micmac


Flurk

Citaat van: Micmac op 26 november 2023, 14:22:50
Citaat van: Koter op 26 november 2023, 13:39:34
Citaat van: Micmac op 26 november 2023, 13:09:50
Citaat van: Mathieu op 26 november 2023, 12:56:17En van de ene benzine pomp naar de andere zeker??????

Nee, een diesel die bij permanente cruise-control slechts 13,5 liter verbruikt ,om mij te ergeren in Antwerpen, ze hebben er A'pen van gemaakt, een echte apenstad.

Als Antwerpen zo slecht is, wat ga je daar dan zoeken?

Leveren hé, het gaat goed als er geen omleidingen zijn.
Doet gij pakskesdienst???

Micmac

Citaat van: Flurk op 30 november 2023, 12:38:37
Citaat van: Micmac op 26 november 2023, 14:22:50
Citaat van: Koter op 26 november 2023, 13:39:34
Citaat van: Micmac op 26 november 2023, 13:09:50
Citaat van: Mathieu op 26 november 2023, 12:56:17En van de ene benzine pomp naar de andere zeker??????

Nee, een diesel die bij permanente cruise-control slechts 13,5 liter verbruikt ,om mij te ergeren in Antwerpen, ze hebben er A'pen van gemaakt, een echte apenstad.

Als Antwerpen zo slecht is, wat ga je daar dan zoeken?

Leveren hé, het gaat goed als er geen omleidingen zijn.
Doet gij pakskesdienst???

Hoofdzakelijk elektrisch/digitaal materiaal verpakt op paletten .

xofie

dat mijn vent weer twee uur later thuiskwam dan dat hij beloofd had

Micmac

Chauffeurs zonder slipervaring is een echte ramp op de weg, zeker nu met die sneeuw.

Koter

Dat er precies niets gedaan wordt om het forum te repareren?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 11 december 2023, 11:40:27Dat er precies niets gedaan wordt om het forum te repareren?

Ergens een lek gezien?

Flurk

Het hier de hele godganse dag geregend heeft en de hondjes, behalve in de tuin, niet buiten te krijgen waren. Dus ben ik alleen moeten gaan stappen.

Mathieu

Maat goede morgen en het zijn niet alleen jou hondjes maar onze kat krijg je ook niet meer buiten. De hele dag slapen onder de verwarming, geef ze eens ongelijk. En als de nood dan hoog wordt maakt ze van haar grammen en wanneer ze dan toch naar buiten wipt is ze binnen de vijf minuten terug aan de deur aan het miauwen om terug binnen te kunnen. Hoe noemen ze dat ook weer een echt : een verwend nest maar wie zou daar de fout van zijn??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 20 december 2023, 12:37:36Maat goede morgen en het zijn niet alleen jou hondjes maar onze kat krijg je ook niet meer buiten. De hele dag slapen onder de verwarming, geef ze eens ongelijk. En als de nood dan hoog wordt maakt ze van haar grammen en wanneer ze dan toch naar buiten wipt is ze binnen de vijf minuten terug aan de deur aan het miauwen om terug binnen te kunnen. Hoe noemen ze dat ook weer een echt : een verwend nest maar wie zou daar de fout van zijn??????

Mathieu ge kent het gezegde toch " een hond heeft een baas en de kat heeft personeel"

barabas

Dat ik al 1 uur STILsta op de ring in Berchem☹☹☹☹☹

barabas

21 december 2023, 23:14:59 #732 Laatste wijziging: 21 december 2023, 23:17:22 door barabas
Meer dan 2 uur voor 27km van Aartselaar tot Schoten waarvan 40 minuten volledige stilstand  met zijn allen :nee:

Koter

Citaat van: barabas op 21 december 2023, 23:14:59Meer dan 2 uur voor 27km van Aartselaar tot Schoten waarvan 40 minuten volledige stilstand  met zijn allen :nee:

Ik vrees dat het niet zal beteren op onze Belgische wegen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Verbeteren gaat dat nooit meer en dan nog zitten zeveren over de lucht kwaliteit. Ons klein landje moet er aan mee doen en de grootste vervuilers van de hele wereld die doen gewoon verder.
Gelukkig is het voor mij nergens meer verplicht naar toe moeten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.